Full version: Melodikrysset
Chamomille
Det gör jag biggrin.gif
Berith
Absolut! tummenupp.gif

Och skickar in på nätet, men har aldrig vunnit. Kanske större chans att vinna vanliga vägen?
Chamomille
Jag skickar aldrig in.. (Vem vill ha en klocka med Anders Eldeman på giggle.gif )Jag bara löser (försöker) det för att det är kul! biggrin.gif
Berith
giggle.gif Men nu är det väl bagar? Eller böcker kanske? Lyssnar inte så noga på vad man kan vinna rolleyes.gif bara om jag vunnit.

Tog det på snabben idag sleep.gif hann inte sitta här hela timman.
lena:-)
Jag vill ha en klocka med Anders Eldeman....... blink.gif
Inte en tygkasse som det står melodikrysset på.
Tänk att få visa sina barnbarn en gång....
Chamomille
a0a.gif Va roliga ni är.

Vadå snabben?
Berith
CITAT (Chamomille @ 05-04-2008, 13:51) *
Vadå snabben?

Snabbgenomgången. tummenupp.gif Ibland när jag inte hinner lyssna på hela i direktsändning så försöker jag iaf hinna sitta ner när det är snabbgenomgången. Och för det mesta behöver man inte söka eller fundera så det funkar fint. *skryter lite.... sleep.gif *

Har förstått här att det är nåt man kan reta andra för, att dom lyssnar och tävlar i Melodikrysset, men det struntar jag blankt i. thumbdown.gif
Mollis
CITAT (Berith @ 05-04-2008, 14:45) *
Har förstått här att det är nåt man kan reta andra för, att dom lyssnar och tävlar i Melodikrysset, men det struntar jag blankt i. thumbdown.gif

Jag är en sån där som vuxit upp med "Ring så spelar vi" varje Lördagsmorgon så det ingår liksom i "helgkänslan" fortfarande, människan har nog en massa rutiner som sätter sig i ryggmärgen och skapar en sorts trygghet och kontinuitet i allt det obestående i samhället, i alla fall hos mig.

//Mollis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon