Monica M zon 4
Grattis till er alla! Ett särskilt grattis till Anette som fyller 50! yaay.gif
Aqvakul
Stort Grattis på er!
blomma.gif hbd.gif blomma.gif
Alba
Grattis till er alla.
Ett extra stort grattis till Anette på Solbakken......50 år.

Ett stort grattis även till Ingemar som göra så att vi får ha detta underbara forum.
blomma.gif hbd.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif
Ha en trevlig födelsedag! yaay.gif
Betty
Stort grattis på födelsedagen önskar jag er alla sju! blomma.gif
Lady Hamilton
Och ett extra stort Grattis till Ingemar och meconopsis ! smiley_small_hug.gif yaay.gif
skogstroll
grattis!!! rose.gif
malin72
grattis grattis blomma.gif hbd.gif stort till Ingemar våran webmaster bravo.gif
aanderss
grattis
Lilla Birka
hbd.gif rose.gif rose.gif rose.gif blomma.gif blomma.gif blomma.gif hbd.gif och en extra till webmaster yaay.gif rose.gif blomma.gif och även till 50-åringen en extra rose.gif
Gillan
Jättegrattis på födelsedagen alla sju blomma.gif yaay.gif hbd.gif ...............Och ett extra stort Grattis till Ingemar bravo.gif yaay.gif hbd.gif
titti49zon6
Grattis alla dagens födelsedagsbarn hbd.gif
Exra stort grattis till 50 åringen och till Ingemar rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif hbd.gif
Irene_L
Ett stort GRATTIS till alla som fyller år. Hoppas att ni har haft en bra födelsedag!
blomma.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif blomma.gif
Sylvia
Jag vill också gratulera! Ha en bra dag allihopa! blomma.gif
Netha
hbd.gif
Anette på Solbakken
Vet inte vad som är brukligt här, jag vill iaf tacka för alla fina grattishälsningar!
Har haft en så fin dag. Nu väntar en mycket lång ledighet med trädgårdsarbete blandat med trädgårdsnjutning i lagoma doser.
Netha
CITAT (Anette på Solbakken @ 06-04-2008, 21:49) *
Vet inte vad som är brukligt här, jag vill iaf tacka för alla fina grattishälsningar!
Har haft en så fin dag. Nu väntar en mycket lång ledighet med trädgårdsarbete blandat med trädgårdsnjutning i lagoma doser.

Låter som att du går en härlig tid tillmötes.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon