Maggan H
Mina föräldrar söker en blandrasvalp då deras gamla dog i vintras. Den ska vara mestadels svart, gärna med rottis i då den gamla hade det i sig, (bland många andra raser.) De bor fritt på gård, är pensionärer med gott om tid. Inga långhåriga! Om ni har eller vet någon som har, skicka mig ett PM! smile.gif
Frejas matte
Min lilla vovve har en kull valpar 87,5% schäfer resterande terveruen har svart tecknade valpar kvar vi bor vid blekinge gränsen i hästriket... Låter det intressant hör av dig valparna är leveransklara på lördag. De ska bara vet.besiktigas chippas och vaccineras nu på fredag... bravo.gif
Maggan H
CITAT (Frejas matte @ 09-04-2008, 20:43) *
Min lilla vovve har en kull valpar 87,5% schäfer resterande terveruen har svart tecknade valpar kvar vi bor vid blekinge gränsen i hästriket... Låter det intressant hör av dig valparna är leveransklara på lördag. De ska bara vet.besiktigas chippas och vaccineras nu på fredag... bravo.gif

För min del låter det super, har själv schäfer, men mamma vill ha en med rottweiler i då hon har haft det i de två sista hundarna. Tack ändå!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon