orginalplankan
Vi ska göra en stengång på tomten, max en meter bred och letar efter grå ölandssten. Säljs den fortfarande? Vill absolut inte använda någon betongsten eller liknande. Villan är från 20-talet och vi letar efter något som passar in.
Karrolina
Hej!

jag har sett sån tror jag.. Det kommer ju en del reklam hem i brevlådan. Det jag minns är att den var väldigt mycket dyrare än den röda kalkstenen. Minns tyvärr inte alls vilken firma det var. Tips är att kolla på dom stora firmornas hemsidor.

/Karrolina
ingrids
kolla blocket.se - ser inte färgen på alla men det fanns minst sex annonser.
Tullia
Kolla Blocket som sagt. Du kan också ringa och fråga lokala trädgårdsanläggare om de brukar få tag i någon som de vill bli av med. Någon annan vill kanske ha något "nytt" hemma. I såfall kanske det är behändigt för dem att dumpa det hos dig istället för att göra sig av med det på annat sätt. Utifall att så kan du ju betala dem också...
kalle_p
Hej! Jag hittade material till min grusgång här http://www.ballastsverige.se/VARA-PRODUKTER/ Kanske kan vara nåt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon