Anna-Lena Hansson
Hur hittar jag odla.nu:s försäljning av pelargonsticklingar?
Irene_L
Jag tror inte det har kommit något erbjudande om det ännu. Jag har inte fått något ännu i alla fall!
SkaparStugan2
Idag fick jag erbjudande om att köpa pelargon sticklingar från odla. Så försäljningen har startat......
Calypso_bulbosa
Jippie yahoo.gif Idag kom erbjudandet,köpte flera underbara wub.gif Fastän jag hade bestämt,att jag har så det räcker... giggle.gif
Lemonne

Jag har väntat och väntat på det här erbjudandet... Köpte från odla förra året och blev jättenöjd med de fina pellisarna, så nu när erbjudandet kom kastade jag mig över det!! Nu ska jag bara ha tålamod att vänta hem dem... wub.gif
DragonLady
Ja de som jag köpte förra året var fina så jag köpte några till.. whist.gif var jag nu ska ha dessa i vinter... confused.gif
Tosan
Ja, jag skulle ju inte ha några angel_not.gif Jag tar ju bara ihjäl dem ändå... whist.gif Fast jag har ju lyckats hålla liv i 2 st åt min mormor hela vintern... Å fina är de ju, fanns mycket å välja på whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon