Full version: Nu är det bestämt!
Tosan
Vi skaffade en kattunge till våran mormor för ett tag sen. Hon var tveksam till om hon skulle kunna ha henne, men hon testade sedan jag lovat att ta henne ifall det inte skulle funka. Nu har hon iaf kommit fram till att hon inte kan ha henne kvar, så imorrn får vi åka och hämta lilla Mirabella. Hon är korsning mellan en stor norsk skogskatthanne och en liten hittekattsmamma...
Gubben är väl inte överförtjust, men det är däremot sonen smile.gif
Och jag tycker det ska bli skönt med en liten kisse igen, har aldrig slutat sakna våra skogisar...
Fenja
Grattis! Skogiskorsningarna blir ofta jättetrevliga, jag har ju några sådana. Vi får väl se bilder på lilla Mirabella hoppas jag?
Mvh
Fenja
Tosan
Ja, de flesta är jättetrevliga smile.gif Är lite misstänkt att det kan finnas lite Maine Coon eller nån annan stor katt i henne åxå, alla ungar i tidigare kullar har visst blivit jättestora. Men hon är iaf jättesällskaplig och vill va med överallt biggrin.gif Hoppas kunna göra henne till bandkatt, skulle va riktigt kul att kunna ta en liten promenad tillsammans rolleyes.gif
MariaS
Grattis till tasstillkomsten. Inget är ju så avslappnande som en katt som spinner i ens knä. Lycka till. kompiskram.gif
Tosan
CITAT (MariaS @ 09-04-2008, 20:42) *
Grattis till tasstillkomsten. Inget är ju så avslappnande som en katt som spinner i ens knä. Lycka till. kompiskram.gif

Ja, hon har faktiskt hunnit ligga i famnen och mysa en stund wub.gif Hon verkar inte ha några större problem att bli hemmastadd, men det finns mycket att utforska.
Ska försöka få till en bild på henne imorrn, ikväll har hon nog tillräckligt att fundera över ändå..
zaaritha
Vi har tre skogkattkorsningar: Mamma Zirran, hennes äldste son:
Speedy o hans halvbror Busis.
Alla tre är vackra, intelligenta o trevliga!
Tosan
Ja, skogisar brukar ha ett fantastiskt trevligt temperament smile.gif Och det verkar den här damen åxå ha
zaaritha
Lycka till!
Tosan
Tack! smile.gif
Wilmer
Å, så mysigt! Bildbevis wub.gif
Tosan
CITAT (Wilmer @ 12-04-2008, 19:55) *
Å, så mysigt! Bildbevis wub.gif

Hon finns i tråden dagens kattbild... smile.gif
LindaLunda
Åhh... men kan du inte visa här med? Det är många kissar att gå igenom på dagens kattbild.
GRATTIS föresten.
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon