Tullia
Funderar på att skaffa en blogg eller hemsida där jag kan visa bilder på hus- och trädgårdsprojekt, barnen o s v. Detta både för att släkt och vänner ska kunna titta, och för att kunna hänvisa till i forum såsom det här om jag t ex behöver input om något.

Jag vet inte vilka funktioner som kan vara trevliga att ha. Finns det några bra, billiga och enkla ställen där jag kan lägga upp något?

Jag är totalt okunnig i detta.

Har precis gjort ett försök på Diino (annaocherik.diinowebb.com). Är det ett bra ställe?

Finns det många gamla inlägg här som kan hjälpa mig?

confused.gif
HelenN
www.tradgardsblogg.se är jätte bra!!!!! Är gratis, men du kan välja till mer utrymme bl.a till en billig penning!
ingrid fuxwall
Om trådskrivaren ursäktar så hakar jag på och frågar samma sak - vill ha tips.

ingrid
flower
vill man ha en billig hemsida så kan man finna sådan på www.one.com, jag har en hemsida från dem och den kostar 12 kronor i månaden plus att man betalar en avgift för domänen man vill ha
jackan
www.freewebs.com är bra
Morbid
Det finns blogportaler som är bra, för den som inte vill snickra själv. T. ex wordpress.com

Jag har min hemsida hos manufrog.com , ett bra webbhotel med suverän support. Där finns möjligheter att bygga hemsida med programvara ( Click Be! ) som de tillhandahåller.

Anic
CITAT (jackan @ 10-04-2008, 18:47) *
www.freewebs.com är bra

vet du hur den sidan funkar, om den är bra och ger mkt utrymme?

Jag har nu geocities gratis hemsida, men eftersom den (kommer inte på hur man ska skriva det på svenska så jag kopierar direkt från sidan):

"Data Transfer Usage Hourly limit: 4.2MB"

Vilket är dumt eftersom min hemsida är på 7.5MB och verkar innebära att man inte kan titta på hela min hemsida på en och samma timma.

Kan någon rekommendera bra forum/sidor där man kan lära sig mer om hur man skapar hemsidor, ex hur man gör gästböcker mm.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon