Full version: Behöver Er, allihop!
qorneliz
Visserligen "till åren kommen" men i trädgårdssammanhang mycket ung och nyfiken...Jag kommer att behöva Er allihop, Ni verkar så kunniga och intresserade. Jag försäkrar att förvalta allt som jag här kommer att få råd och hjälp om.
Irene_L
Välkommen hit! smile.gif
Här finns en massa kunskap och många som gärna hjälper till! tummenupp.gif
Christer i Falköping
Välkommen hit!
Ja här hjälper vi alla till med glädje!
Christer.
Fenja
Hej och välkommen!
Mvh
Fenja
renate
Hej och välkommen till detta förtreffliga forum.Bara fråga på,det finns alltid någon som kan hjälpa till.
Boxer
Hej, hej! *vinkar* smile.gif
Krolliljan
Välkommen. smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen! / Helen
Frideborg
Hej!
Välkommen!
Det här kommer du att trivas med.
kompiskram.gif Birgitta W
Betty
Hej och välkommen hit säger jag med! biggrin.gif
Orkidétjuven
Hej hej och välkommen.
Jag har varit här sen i mitten av februari och jag hänger här fler ggr per dag. Nästan lite beroende . blink.gif
qorneliz
smiley_small_hug.gif Oj, oj, oj, så lätt städningen går i dag! Denna värme från Er, gör mej glad och tillitsfull inför dagen/helgen/ osv. Frågorna kommer, var så säkra, men just i dag har vår lilla besökande rådjursget nafsat i sej våra nyplanterade penseer i den gamla skottkärran....Tur att vi "staketade" runt alla våra tulpanlökar!!! Vi har inte bott här så länge, så vi vill i första hand invänta ev. överraskningar som väntar på tomten! Ha en fin helg alla och än en gång T-A-C-K för välkomnandet!
Frideborg
Hej!
Härligt att vi äntligen fått vår!
Fick meddelande från odla.nu att du ville ha kontakt m mig.

j ag är ganska ny m datorn och klickat fel.
Kanske odla. nu kan hjälpa till??
Hoppas det.
Ha det bra rose.gif Mvh Birgitta W
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon