Sussie F-Flower
Ja, Det är inte utan att jag är lite "avis" må jag säga...
Dock definitivt inte missunnsam.... biggrin.gif

Jag hoppas och tänker kämpa för att även jag ska kunna få vara med på den, nästa år.
Skulle vara så trevligt att få träffa Er Alla och få utbyta erfarenheter.
Ni verkar vara såååå rara och såååå gulliga!!!!

Sköt om Er!
Trevlig resa! Suuuuuuuuuuuuug in, allllllllllt vad Ni kan!!!!!!!!!!!!! tongue.gif

smiley_small_hug.gif
Susanne i Sundsvall
Anki V
Tack för lyckönskiningarna.

Jag sitter just nu och väntar på transporten till Midlanda där jag ska sammanstråla med Lady Hamilton, sen flyger vi till Stockholm på lätta vingar till min första trädgårdsässa. yahoo.gif

/Anki V
Alba
Jag vill också önska er alla trevliga dagar med mycket trädgård och många goa odlait-träffar.

malin72
thanks.gif så mycket men jag lovar ni som inte kan komma i år vi tar många bilder och skriver ner skojj sen så ni får följa med lite iallfall tummenupp.gif giggle.gif
hobbe 00
Jag ska börja packa en övernattningsväska och vid 5-tiden äker vi ner till Åbo och Sverigebåtana. Sen blir det en heldag på mässan i morgon. Är som en unge dagen före julafton, får inget vättigt gjort irrar bara runt med stirrig blick wacko.gif och längtar efter morgondagen..
Cathis
Haha precis så känner jag mig också hobbe, tur att vi är fler tummenupp.gif
Wilmer
Haha, så kände jag inför Sollentuna mässan! Härlig barn-julaftonkänsla... Ha det så jättekul ni som ska dit. Inte alls avis sick.gif
skogstroll
CITAT (hobbe 00 @ 11-04-2008, 12:10) *
irrar bara runt med stirrig blick wacko.gif

giggle.gif
*Ulrica*
Jag har aldrig varit på någon trädgårdsmässa och jag fattar nog inte riktigt vad det är och varför det är så kul... berätta gärna! (med risk för att jag också blir avundsjuk)

edit: hoppsan... kollade på hemsidan.... nu fattar jag... JAG ÄR AVIS!!!!!!
Sussie F-Flower
CITAT (malin72 @ 11-04-2008, 12:06) *
thanks.gif så mycket men jag lovar ni som inte kan komma i år vi tar många bilder och skriver ner skojj sen så ni får följa med lite iallfall tummenupp.gif giggle.gif

-Jajjamensan!!! Det låter bra och det ser vi alla fram emot!!!
-Utan censurering då, eller hur...??? giggle.gif

Omtänksamt av Er att lägga ut lite bilder.
smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon