Jag tycker att det skulle vara roligt att få se era nya projekt. Hur funderar ni på våren, var skall man skapa nya möjligheter för att plantera något nytt osv. Vad tänker ni förändra hemma hos er osv osv.
Här skulle vara intressant att få se med bilder hur det ser ut före man startar ett nytt projekt och hur du har tänkt. Och sen slutresultatet. Ställer du upp?

Själv tänker jag ta kameran och fotografera imorgon förrän jag börjar fortsätta gräva och sen lägger jag in bilderna. Häng på!!!

Jag önskar att vi kunde få lite fart på det här forumet, men då måste vi alla hjälpas åt. Det här kan vara ett sätt att nå ut till många fler. Själv har jag mest varit den som har tjuvläst i detta forum, men jag tror att även jag har något som jag kan bidra med, därför tror jag att också du har något som du kan bidrda med och tillsammans osv osv så kan det bli en stark kombination, eller????

Skall laga en gång tvärs över gräsmattan, endast för att då får jag flere naturliga planteringsytor på var sida av gången.