Lilla Sibirien
Hej
Jag tycker att det skulle vara roligt att få se era nya projekt. Hur funderar ni på våren, var skall man skapa nya möjligheter för att plantera något nytt osv. Vad tänker ni förändra hemma hos er osv osv.

Här skulle vara intressant att få se med bilder hur det ser ut före man startar ett nytt projekt och hur du har tänkt. Och sen slutresultatet. Ställer du upp? flirting.gif
Själv tänker jag ta kameran och fotografera imorgon förrän jag börjar fortsätta gräva och sen lägger jag in bilderna. Häng på!!! bravo.gif

Jag önskar att vi kunde få lite fart på det här forumet, men då måste vi alla hjälpas åt. Det här kan vara ett sätt att nå ut till många fler. Själv har jag mest varit den som har tjuvläst i detta forum, men jag tror att även jag har något som jag kan bidra med, därför tror jag att också du har något som du kan bidrda med och tillsammans osv osv så kan det bli en stark kombination, eller???? bravo.gif

Skall laga en gång tvärs över gräsmattan, endast för att då får jag flere naturliga planteringsytor på var sida av gången.
ingrid fuxwall
Din tanke är bra men för mig fungerar det inte så - tar inte med mig kameran ut innan jag börjar förändringarna - börjar bara gräva.

Tycker här är mycket aktivitet, så jag förstår inte vad du menar
Lilla Sibirien
Klart att här finns aktivering, men jag vill ha forumet mer aktivt. Med det menar jag att jag vill ha flere med i diskusssionen, fler mer aktiva deltagare överhuvudtaget. I forumet finns många gäster som jag önskar att skulla logga in och aktivt ta del av disskusionen. Jag vill att dessa gäster skall logga in och aktivt ta del av diskusssionen, Hänger ni med ??

Du gör inte bort dig, jag är nybörjare, kan inte lägga in foton men försöker lära mig. ibland blir effekten den att det blir 4 foton istället för 1 foto, och vilke fel har jag gjort då?
Lilla Sibirien
Okay!
Jag skall försöka förtydliga mig ytterligare.
På Allt om Trädårds forum har de mera flyt, (fler deltagare i diskussionen) men där är det så mycket som saknas(dvs i deras forum). Du kan inte göra sökningar osv som det går att göra i det här formut. Vad jag eftersöker är fler akiva som skriver och svarar, vi alla är noviser till att börja med, men sen har alla något att bidra med.
johannea
Inga bilder än men det kanske kan gå att ordna! yes.gif

Till det första projektet är det tyvärr försent med före bilder, jag började igår... Har en jättetuja mitt i min fina rabatt, den är säkert 4 meter hög å 2 meter bred, tog ju rätt mycket plats som ni förstår... så den har jag börjat att stamma upp! Vilken otrolig skillnad bara man fick bort de nedersta grenarna! det kommer att bli superbra! (i min fantasi iaf... whistling.gif )

Sen har jag några nya rabatter planerade och klättertorn av armeringsmatta ska byggas med gammla fiskenät kulor i toppen, nån som fattar...?...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon