Vad är det för fel! I många trådar ligger det en bild fast det bara är en tom ruta med ett kryss i vänstra hörnet upptill, när jag klickar där händer det ingenting! Mycket irriterande!! Har det med nån inställning att göra? Svara nån!!!!
Netha
12-04-2008, 22:57
CITAT (grace @ 12-04-2008, 20:15)
Vad är det för fel! I många trådar ligger det en bild fast det bara är en tom ruta med ett kryss i vänstra hörnet upptill, när jag klickar där händer det ingenting! Mycket irriterande!! Har det med nån inställning att göra? Svara nån!!!!
Har inget med dina inställningar att göra .. krysset visar att bilden är borttagen.
*Stintan*
12-04-2008, 23:02
Om det är i gamla trådar du ser krysset så beror det antagligen på att bilden inte längre finns i albumet eller på nätet. Det var ju så innan forumet gjordes om för drygt ett år sedan att en bild måste finnas på nätet för att synas i trådarna. Många har nog tömt sina gamla album och då har bilderna försvunnit ur trådarna. Nu är det ju inte så längre då man kan ladda upp bilder direkt från sin dator.
Sussie F-Flower
12-04-2008, 23:05
Tack för den informationen!
Jag har också funderat över samma sak....
Tack Grace för att du skrev frågan!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.