Full version: Vi är på gång!
Bee
Japp! så är äntligen Grillsäsong 2008 uppstartad! Igår lördag blev det (frysta) laxbitar och idag söndag (frysta) kycklingfileer. Men grillade utomhus! Med grillsmak och allt.
....eller allt förresten, vi åt inomhus. Det var lite för kallt för att sitte ute... sad.gif
Men ändå! Solen lyste! Vi fick vårkänsla! Gött!
Alba
Låter härligt. Jag längtar att få grilla ute. Det är något speciellt när första grillningen tar vid.
Vi har full snöstorm så här får man nöja sig med färdiggrillat från ICA. angry.gif
Bettis
CITAT (Bee @ 13-04-2008, 19:14) *
Japp! så är äntligen Grillsäsong 2008 uppstartad! Igår lördag blev det (frysta) laxbitar och idag söndag (frysta) kycklingfileer. Men grillade utomhus! Med grillsmak och allt.
....eller allt förresten, vi åt inomhus. Det var lite för kallt för att sitte ute... sad.gif
Men ändå! Solen lyste! Vi fick vårkänsla! Gött!

Samma här igår var det premiär här i Göteborg då grillade vi och jösses så gott det var yahoo.gif yahoo.gif
Anma
Jag är inte det minsta avundsjuk. Älskar detta snöblandade regn som kommer ner från himlen... sick.gif
Bettis
CITAT (Anma @ 13-04-2008, 19:31) *
Jag är inte det minsta avundsjuk. Älskar detta snöblandade regn som kommer ner från himlen... sick.gif

rotfl.gif rotfl.gif visst är det härligt, vi är lite avis på er giggle.gif
DragonLady
Har precis tänt grillen nu för en liten kvällssupé tummenupp.gif

Bettis
CITAT (DragonLady @ 13-04-2008, 19:46) *
Har precis tänt grillen nu för en liten kvällssupé tummenupp.gif

mmmmmmmmmmm så gott tummenupp.gif tummenupp.gif
Bee
Ja, det där första vidbrända innan man återfunnit formen smakar extra gott i vårvärmen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon