Full version: jag vill tipsa om
labarradepan
I fredags så åkte gubben o jag iväg till södertuna slott för att ha lite mys och pys. Vi blev bortskämda med otroligt fin miljö, slottet låg precis vid vattnet och en fin park i närheten. Man kunde låna kanot om man ville, bada i poolen, bada i vedeldad balja, basta, spela biljard och massa annat skoj. Maten var toppen , vi bara njöt . Det var skönt att vara barnledig. hihi.

Åk hit och njut.Ett litet tips från mig. www. sodertuna.se

bilder: bilder
Mollis
Jag håller med! Det var fantastiskt att bo där, i vårt "paket" ingick en matlagningskurs med deras duktiga kock, riktigt roligt!
Aqvakul
Tack för tipset! thanks.gif tummenupp.gif
labarradepan
Mollis: det med kocken lät ju skoj med smile.gif Ja, visst var det ett härligt ställe att vara bo.

Varsågod för tipset. smile.gif
krellus
CITAT (labarradepan @ 13-04-2008, 20:02) *
I fredags så åkte gubben o jag iväg till södertuna slott för att ha lite mys och pys. Vi blev bortskämda med otroligt fin miljö, slottet låg precis vid vattnet och en fin park i närheten. Man kunde låna kanot om man ville, bada i poolen, bada i vedeldad balja, basta, spela biljard och massa annat skoj. Maten var toppen , vi bara njöt . Det var skönt att vara barnledig. hihi.

Åk hit och njut.Ett litet tips från mig. www. sodertuna.se

bilder: bilder

Jag och frugan var där också och det var verkligen en höjdare.
Efter incheckningen hade vi poolrummet med utsikt för oss själva och de kom ner med skumpa och jordgubbar. Trevligt välkomnande...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon