Full version: Bilder på mässan
HelenN
Här finns mina bilder från mässan http://home.gamman.se/helen/index.asp?mn=1629&id=2598, ni odlaiter som inte vill att jag ska ha bilderna på min hemsida, pmá mig så tar jag givetvis bort dem.

Monaxe
Så bra kort, och vad kul att få ansikten till flera Odlaiter! Det såg ut som ni hade väldigt trevligt...
HelenN
CITAT (Monica i Kungälv @ 14-04-2008, 12:14) *
Så bra kort, och vad kul att få ansikten till flera Odlaiter! Det såg ut som ni hade väldigt trevligt...

tack!!! Tyckte jag fotade hela tiden, men ändå blev det inte så många bilder!!!

Klart vi hade kul, men det var för kort stund vi hade på oss vid fikat. Men jag fick ju äran att ungås hela dagen med Cathis iallafall!!!
zissi
Jättekul att se..... biggrin.gif
Monaxe
CITAT (lämås @ 14-04-2008, 12:33) *
tack!!! Tyckte jag fotade hela tiden, men ändå blev det inte så många bilder!!!

Klart vi hade kul, men det var för kort stund vi hade på oss vid fikat. Men jag fick ju äran att ungås hela dagen med Cathis iallafall!!!

JA, jag är avundsjuk sick.gif , men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag flirting.gif
Lady Hamilton
CITAT (Monica i Kungälv @ 14-04-2008, 12:14) *

Ja på mig fick hon med rygg och BAK-del (ladgårds väggen som skymmer de andra på näst sista Odlait bilden) rotfl.gif
emmas matte
tack för bilderna,emmas matte
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 14-04-2008, 13:27) *
Ja på mig fick hon med rygg och BAK-del (ladgårds väggen som skymmer de andra på näst sista Odlait bilden) rotfl.gif

Det såg ut som att du låg på bordet! rotfl.gif
HelenN
CITAT (Monica i Kungälv @ 14-04-2008, 12:36) *
JA, jag är avundsjuk sick.gif , men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag flirting.gif

Klart det gör!!!!! Varje år ju!

CITAT (Lady Hamilton @ 14-04-2008, 13:27) *

ja, men du finns med på en filmsnutt osså tummenupp.gif , som jag ska försöka ladda upp på youtube!
Irene_L
Här kommer lite bilder från Odla-träffen på mässan:
[attachment=16821:ladyn.JPG]
Lady Hamilton hittade en skön vilstol!

[attachment=16820:odlaiter2.JPG]
Anki V och Eva 33c pratar, bakom syns lite av wolkenkrabber, Titti49zon6 och lite av emmas matte

[attachment=16819:Magdis.JPG]
Magdis

[attachment=16818:odlaiter.JPG]
Tobb, Cathis, lämås och Lady Hamilton

[attachment=16817:odlait.JPG]
Lady Hamilton och Eva 33c

[attachment=16823:odlaiter3.JPG]
Anki V, Titti49zon6 och Eva 33c

[attachment=16824:odlaiter7.JPG]
Magdis, wolkenkrabber, Gillan, Tobb, ryggen på lämås,Anki V, Lady Hamilton, Dealer och min man

[attachment=16825:fika.JPG]
Anki V, Lady Hamilton och Sollan

[attachment=16926:odlaiter6.JPG]
Lady Hamilton, NyUtslagenRos, Malin72 bakom kameran, Visse, Magdis och wolkenkrabber.

Ja det var ett härligt gäng odlaiter!! tummenupp.gif Jag längtar redan till nästa års mässa!! kompiskram.gif
zissi
Kul att se Irene........Har du "ornat ve" nu?
Maggan H
Åh, vilka fina bilder! På både mässgrejor och Odliater, nästa år kommer jag med! Vilka sköna lirare ni är, odlarna! biggrin.gif
adrian
Hejsan!

Här kommer lite bilder från mässan och kvällen, det är lite dåligt men jag hinner inte med att ta bilder då jag ska göra alltför mycket saker hela tiden... fram och tillbaka...och tillbaka och fram...

(citat från Loranga, Dartanjang mazarin)

SCARY
Jag riggade Rebecka och skrämde en massa människor (och barn som bara stod och gapade tills de såg fiskelinan)....smile.gif.

Mvh Adrian

Alba
Tack för alla fina bilder. Det är sååå kul att få se.
malin72
några flera fika bilder giggle.gif
[attachment=16899:träff6.jpg][attachment=16900:träff7.jpg]
[attachment=16901:träff8.jpg][attachment=16902:träff9.jpg]
[attachment=16904:träff5.jpg]
Cathis
Tack alla som lagt in så många fina bilder från mässan. Hade kamera med också
men som vanligt användes den inte speciellt flitigt, tur att andra gjorde det tummenupp.gif

Längtar redan till nästa års mässa smile.gif
Lady Hamilton
CITAT (lämås @ 14-04-2008, 15:35) *
Klart det gör!!!!! Varje år ju!

ja, men du finns med på en filmsnutt osså tummenupp.gif , som jag ska försöka ladda upp på youtube!

fear.gif VA??? Finns min bakdel på You tube??? ............... duh.gif har de inga som hellst 'kvalitets krav' på filmer som får laddas upp på den sidan........... ninja.gif
Lady Hamilton
Här kommer lite bilder från mig
Vattenkannor [attachment=17060:DSCN0156_kopiera.jpg]

Ett par skor som jag tittade på men de passade inte..........[attachment=17061:DSCN0157_kopiera.jpg]

En tårtbit som såg god ut......[attachment=17062:DSCN0159_kopiera.jpg]

Tåg banan mitt i grönskan...[attachment=17063:DSCN0162_kopiera.jpg]

Ett Rosen mandel träd som Anki V ville ta med sig hem.......(undra i vems väska hon tänkt transportera det....... ninja.gif [attachment=17064:DSCN0199_kopiera.jpg]

Vatten/ljus spelet som fanns där............[attachment=17065:DSCN0176_kopiera.jpg]

Från 'kunskaps hallen'........[attachment=17066:DSCN0195_kopiera.jpg][attachment=17067:DSCN0200_ko
piera.jpg]

Utan för mässhallen en bit upp för backen...
[attachment=17068:DSCN0192_kopiera.jpg]
Maggan H
TACK thanks.gif alla som lagt in bilder, fantastiskt vilka kreationer de har byggt upp! wub.gif Åh, vad jag ville åka dit, nu fick jag se lite därifrån i alla fall! biggrin.gif Nästa år hoppas jag att se er alla live! yahoo.gif
pedalen
MÅSTE BARA ÅKA NÄSTA ÅR!HAR SETT MÅNG FINA BILDER!
Anki V
CITAT (Lady Hamilton @ 20-04-2008, 14:32) *
Ett Rosen mandel träd som Anki V ville ta med sig hem.......(undra i vems väska hon tänkt transportera det....... ninja.gif [attachment=17064:DSCN0199_kopiera.jpg]

Eftersom hennes egen resväska var full med gjutjärn så var valet av väska lätt. crazy.gif

Som tur var så fanns det i STA-montern en mycket ”jordnära och saklig” man som berättade för mig att busken bara är så där snygg den veckan den blommar….annars ser den ut som en helt vanlig grön buske……inget märkvärdig alls. laugh.gif

Dessutom är den lite tveksamt härdig i z 5
/Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon