Full version: GRODOR
Bettis
Nu på em när jag var ute med hundarna gick jag förbi en pöl och då såg jag att grodorna är på gång, tur inte hundarna gick ner och drack vatten sick.gif giggle.gif
ängsvädd
Vad roligt wub.gif Hos oss har de inte kommit så långt. Kollar i dammen varje dag.
Gossen Ruda
Såg grodrom i tjärnen vid sommarstugan i helgen också, två stora blaffor. Förresten Bettis, det är ett trevligt troll du hittat, för det är väl ett troll?
Bettis
CITAT (Gossen Ruda @ 15-04-2008, 18:46) *
Såg grodrom i tjärnen vid sommarstugan i helgen också, två stora blaffor. Förresten Bettis, det är ett trevligt troll du hittat, för det är väl ett troll?

Jag vet inte men tror att det är ett troll, jag tyckte det var så gulligt när hon vickade på öronen blush.gif
silos
Oj så härligt;då måste jag kolla efter grodblaffor eller hur var det!
Bettis
CITAT (silos @ 15-04-2008, 20:45) *
grodblaffor

giggle.gif en bild till på samma pöl med grod blaffor giggle.gif
aldo
Här är rena paddorgierna vid mina dammar .

Det är faktiskt svårt att inte köra över dem ,minst 25 st på vägen .
Tosan
Ojdå, här dröjer det länge än innan man kan leta grodrom. Tänkte försöka igen i år och hoppas de inte blir trastmat som sist.
ängsvädd
Nu ligger den första gelékakan i dammen wub.gif NU ÄR DET VÅR yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon