Full version: Blomman för dagen
Irene_L
Nu blommar Blomman för dagen. Jag sådde den lite för tidigt...tänkte försöka vänta men det blev ändå för tidigt. Det är en blomma som har haft bråttom hela tiden. Först la jag fröna i vatten ...sen sådde jag dom den 27 feb. Dom grodde redan den 28 feb och nu blommor dom giggle.gif

[attachment=16806:bfd.JPG]

(Färgen är lite mörkare blå i verkligheten)
Mrs-E
CITAT (Irene_L @ 15-04-2008, 19:23) *
Nu blommar Blomman för dagen. Jag sådde den lite för tidigt...tänkte försöka vänta men det blev ändå för tidigt. Det är en blomma som har haft bråttom hela tiden. Först la jag fröna i vatten ...sen sådde jag dom den 27 feb. Dom grodde redan den 28 feb och nu blommor dom giggle.gif

[attachment=16806:bfd.JPG]

(Färgen är lite mörkare blå i verkligheten)

Fin, får hoppas att mina blir lika ståtliga
Krolliljan
Så fina. tummenupp.gif Jag har sått mina för sent, g.gif vi får se.
stennie
Jättefin...jag har inte sått någon än..... -fear-.gif
Lady Hamilton
Ja du Irene........ giggle.gif det verkar som du sådde lite väl tidigt Gissar på att du kommer att hinna leva i en djungel innan du kan plantera ut dina plantor angel_not.gif
jjohan
Wow vilka fina.
Jag har ett par purpurvindor (Ipomoea purpurea) som väntar på att växa till sig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon