Full version: helt grön!
vårskutt!
Hej! Jag är helt ny medlem, men hur får jag med en bild, maskinen säger att den är för stor... confused.gif
annars ser jag fram emot vårsol fröpåsar och fågelsång!
Vi hörs
Gillan
Hej vårskutt och välkommen till ett fantastiskt forum!

Om du förminskar bilden i Paint eller Photoshop ( eller vad du nu har)så att den är mindre än 500kb så ska det gå bra. Bilden brukar inte behöva vara mer än 100-200kb, men det är en smaksak.

Lycka till och fråga igen om du går bet tummenupp.gif
Boxer
Säger också hjärtligt välkommen. smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Välkommen till Odla!
Maggan H
Säger detsamma-Välkommen!
vårskutt!
Jag blir alldeles glad! Av alla vänliga välkomsthälsningar, thanks.gif
vi hörs nog mer under sommaren!
Jeanette
Alba
Välkommen Vårskutt. Jag blir glad avv ditt nick...Vårskutt låter ju så härligt och positivt.
Myosotis
CITAT (Alba @ 16-04-2008, 10:13) *
Välkommen Vårskutt. Jag blir glad avv ditt nick...Vårskutt låter ju så härligt och positivt.

samma här... verkligen ett gulligt namn!
AnnammA
VÄLKOMMEN! blomma.gif
*Stintan*
Hej vårskutt välkommen hit! smile.gif
vårskutt!
Visst blir man glad! Va kul, det var meningen. Sådde slingerkrasse igår, inomhus, i små krukor, kunde inte hålla mig längre rolleyes.gif som sen ska ut o klänga på en av väggarn! Den "svarta" o några gul-oranga.....jag ser redan resultatet i huvet.... solstol. krasse, SOL, nåt gott i glaset, ett korsord, mmmm yahoo.gif . Funderar på att sätta ett armeringsnät i taket, för nån "skuggclematis" vad tror ni om det?? Har nån provat? Att få upp järnskrot i betongtak alltså?
Trevlig dag, Jeanette!!
Krolliljan
Välkommen smile.gif
Biggan_
Hej vårskutt! Välkommen säger jag med! yes.gif
rose.gif rose.gif rose.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon