Heidi zon 3 - enköping
Hej,
Jag undar om någon har erfarenhet av denna klubb. Jag fick reklam ifrån dom igår och det ser väldigt lockande ut.

Undrar om ni vart nöjda och om plantorna ser ut som på bilden när dom kommer.

Hälsningar
Heidi
kerstin z5-6
köp inte -Bakker varning ohmy.gif wacko.gif
Se även tidigare inlägg
nilla
Kerstin,

ser i tidigare inlägg att du rekommenderar eurobulb.nl - vilka underbara lökar! Och kanonpriser dessutom.
Fast... deppar lite när jag ser att minimifrakten ligger på 50 Euro - hur stora beställningar brukar du eller andra göra för att det ska gå runt jämfört med t.ex lillafiskaregatans?

Måste erkänna att jag också drabbades av akut dregglande när Rosenhagens katalog damp ner - tanken att kunna köpa krokus i 150-pack blev plötsligt något livssviktigt smile.gif

Gunilla

Surfade in på Bakkers också, dom har i alla fall kul bildtexter:
"De matta, röda blommorna i denna sort är ofta fränaktiga i kanten. Det är en sort som är känd sedan länge men som fortfarande efterfrågas och den passar utmärkt långt fram i rabatten."

Fränaktiga i kanten? Undrar om dom inte har använt en automatisk översättning där, eller? biggrin.gif
nilla
CITAT (nilla @ 15-08-2003, 16:57)
Fast... deppar lite när jag ser att minimifrakten ligger på 50 Euro - hur stora beställningar brukar du eller andra göra för att det ska gå runt jämfört med t.ex lillafiskaregatans?

Ser att jag nog läst lite slarvigt -50 Euro frakten verkar vara på beställningar under €90... och det ska nog gå att komma upp till det utan problem!

Gunilla
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon