Katharina
Jag har varit registrerad på forumet ett tag men inte varit aktiv. Nu är jag superintresserad av att läsa och delta. Men jag blir förvirrad över strukturen i trådarna. Den här tråden enbart som exempel

Jag ser inte vem som svarar vem och svar hamanr under ts fast det egentligen är svar på något annat. Vad används för struktur i trådarna? VAd är det ag missar?

Det är svårt att kliva in i nya forum! sos.gif
rahmat2
För mig funkar det sånt:
- läser inledningsinlägget i tråden. Börjar titta på nyckelorden.
-väljer nyckelord och skriver om.
-Önskar också struktur i trådarna för vår utvecklings skull. Samtidigt som jag inte begränsar nån att titta på trådens begär från olika synvinklar.
-Helst hålla sig till ämnet.

Men det som är viktigast är ett utbyte av meningar som slutligen kan leda till att var och en av oss kan tänka djupare än förut.
Lady Hamilton
Klicka uppe till höger o välj standard så blir det mycket lättare att läsa

(under Alternativ)
Katharina
CITAT (Lady Hamilton @ 16-04-2008, 23:29) *
Klicka uppe till höger o välj standard så blir det mycket lättare att läsa

(under Alternativ)

Tack, nu blev det mycket bättre :-D
Irene_L
Men så konstigt. Jag klickade på din länk Katharina...då ändrades det till linjerat på alla andra inlägg också. confused.gif Så jag var tvungen att ändra till standard. Då blev det som vanligt igen...puhhh sweatingbullets.gif
Krolliljan
CITAT (Irene_L @ 17-04-2008, 14:06) *
Men så konstigt. Jag klickade på din länk Katharina...då ändrades det till linjerat på alla andra inlägg också. confused.gif Så jag var tvungen att ändra till standard. Då blev det som vanligt igen...puhhh sweatingbullets.gif

Samma här g.gif confused.gif
Katharina
CITAT (Irene_L @ 17-04-2008, 14:06) *

Vad skumt, varför blir det så?
Netha
Jamen det är väl klart att man i länken ser trådad... eftersom Katharina ju länkat till den inställning hon hade då.
Irene_L
Ja men det var inte bara länken som blev trådad....utan hela forumet ändrades. Det var det som var så konstigt,

.........................
Men nu blev det inte så när jag kollade länken. Det kan ju ha varit så att jag glömde att stänga ner sidan och gick in på en annan tråd genom den länken. giggle.gif slap.gif

.........................................
giggle.gif Jag blir tokig. Nu blev det så där igen. Jag klickade på länken....tog sen bort den genom att klicka på x. Sen när jag gick in på en tråd hade forumet ändrats till linjerat. Alltså forumet som fanns i ett annat fönster. Mysteriet tätnar......... giggle.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon