ingrid fuxwall
Ska iväg för att träffa nya valpen - hon är fem veckor i morgon.

Efter allt hemskt som hände med husse kunde jag inte behålla våra hundar - de var gamla och därtill allergiska och klarade inte av att han försvann och jag gång på gång återkom med hans lukt så ...

Ryser fortfarande när jag tänker tillbaka på den sena februarikväll då dottern och jag var hos veterinären med dem för sista gången.

Är kanske hemsk som skaffar ny valp så snart men för mig är hunden medicin - utan den tar jag mig inte ut pga. ledvärk och annat och för husse, som tappat närminnet och inte mins de sista hundarna - och jag som våndades i lite drygt 6 veckor innan jag vågade berätta crying.gif för honom är valpen en nystart så nu tränar han stenhårt -tror ju inte mig om att kunna uppfostra en valp så han måste komma hem och hjälpa mig tummenupp.gif

ingrid
dicentra
Lycka till med den nya valpen!
Vad är det för ras?
Hoppas att valpen gör så att mannen kryar på sig snabbare,djur kan ibland göra underverk för rehabiliteringen!!
MVH Marie-Louise
Fenja
Men vad tråkigt med dina gamla hundar, men det var nog det bästa att göra. Jag tycker att du gör helt rätt som skaffar en ny valp och jag hoppas att ni får mycket nöje av den! Vad är det för ras, kön ja, berätta allt! biggrin.gif
Mvh
Fenja
pejori
Lycka till med den nya valpen och välkommen tillbaka när du nu kommer tummenupp.gif
Ibland har man inget att välja på och som du säger, en valp tvingar en både upp och ut på dagarna kompiskram.gif
Solstorm
Fast du ska väl fortfarande med till Peter Korn?

Grattis till hunden! Vad är det för ras?
ängsvädd
Lycka till med valpen.
160kvm stort hus
*kramar om*

Lycka till med nya valpen!
Eva i Höga
Lycka till Ingrid! Jag tycker du har tagit ett bra beslut för att det ska bli bra för dig och din familj.
MammaMattsson
Du är inte hemsk.

Djur är ibland den bästa terapi som finns i massor av olika situationer!
Och, det är nog välgörande både för dig och maken, det tror jag stenhårt på.
MariaS
Förstår ditt beslut! kram2.gif

Lycka till med nya valpen och makens hemkomst.
Monaxe
Lycka till med nya familjemedlemen, hoppas att vi träffas den 3e maj!
Lars-Olof Arvids
Ja, lycka till med lilla valpen! En hund måste vara en väldigt bra terapi och en fin kompis att upptäcka våren tillsammans med. Hoppas också att husse kommer hem snart.

Kram från Olle.
*Ulrica*
Du har gjort helt rätt Ingrid! Det kommer att bli jättebra med en ny valp som ni båda kan pyssla med. Du måste visa foton och berätta mer om den nya familjemedlemmen så snart du kan och vill!

Kram! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Ett starkt och bra beslut där du tänkte först och främst på djuren. Det är inte alltid så lätt.. Krama nya valpen, ser framemot små bilder..

smiley_small_hug.gif Kicki
ingrid fuxwall
Självfallet kommer jag den 3:e maj, det är ju veckan innan Xera flyttar hit.

ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon