Full version: Gratis provnummer
Lotta22
yahoo.gif Här kan man beställa gratis provnummer av Natur & Trädgård!
www.naturochtradgard.se
Det här är min favoritträdgårdstidning!
Någon som har någon annan favorit?
Lemonne

Tack för tipset!

Själv har jag än så länge inte hittat någon trädgårdstidning som jag tycker är särskilt bra. Hoppas på den här!!
Monica E
CITAT (Lotta22 @ 18-04-2008, 22:04) *
yahoo.gif Här kan man beställa gratis provnummer av Natur & Trädgård!
www.naturochtradgard.se
Det här är min favoritträdgårdstidning!
Någon som har någon annan favorit?

jag var inne o beställde ett prov ex,men det kom aldrig något. är 3 mån sen
Aqvakul
Natur och trädgård är trevlig
+ seriös
+ längre tematiska artiklar
+ ingen reklam
+ trevligt format

- få nummer
- dyr

Min absoluta favorit är Hemträdgården
+ seriös
+ längre tematiska artiklar
+ väldigt innehållsrik
+ fler nummer till ett lägre pris

- reklam
- tidningsformat

Lotta22
CITAT (Monica E @ 20-04-2008, 18:52) *
jag var inne o beställde ett prov ex,men det kom aldrig något. är 3 mån sen

Prova igen, det kanske blev nån miss bara.

Aqvakul tycker att Natur & Trädgård är för dyr men jag tycker 260 kr för 400 sidor/år helt utan reklam är ganska billigt. smile.gif
Jag gillar att formatet är som en bok. Jag har sparat alla nummer sedan -87 och går ofta tillbaka och läser gamla artiklar.
Pius
Jag har just fyllt i för en provtidning, tack för tipset.

Hemträdgården, den har jag inte hört talas om förut, jag som ändå har femtielva trädgårdstidningar. happy.gif

Pius
ängsvädd
Jag beställde för ett tag sedan ett gratis provnummer, mycket nöjd. Men det ledde inte till prenumeration förrän nu, då jag helt plötsligt fick abstinensbesvär efter tidningen smile.gif
Lotta22
Ja, jag längtar till varje nummer! Nu när det är svamptid är det extra kul att gå tillbaka till gamla nummer och läsa om alla matsvampar. Naturträdgårdstemat är också bra med alla roliga tips om vad man kan göra för att få djur och insekter att trivas.
Överbölingen
Natur och trädgård ger inte bara en högtidsstund vid läsning. Den blir en bok till i trädgårdsbiblioteket. Synnerligen uttömmande artiklar. Vi är inne på minst femte året nu.
Lotta22
Jag gillar att artiklarna om odling verkligen beskriver hur man ska göra från grunden. Också helhetssynen, att djur och växter samspelar även i en trädgård.
NinaVästerplana
CITAT (Pius @ 21-04-2008, 09:25) *
Jag har just fyllt i för en provtidning, tack för tipset.

Hemträdgården, den har jag inte hört talas om förut, jag som ändå har femtielva trädgårdstidningar. happy.gif

Pius

Hemträdgården är STRs tidning som ingår i medlemsavgiften.
ninah
skogstroll
aha... nu har jag iaf beställt ett provex smile.gif
Pius
Jag fick aldrig nån tidning, hade t o m glömt bort detta. angry.gif

Jag som älskar trädgårdstidningstips.

Pius
Aqvakul
CITAT (Lotta22 @ 21-04-2008, 09:13) *
Aqvakul tycker att Natur & Trädgård är för dyr men jag tycker 260 kr för 400 sidor/år helt utan reklam är ganska billigt. smile.gif
Jag gillar att formatet är som en bok. Jag har sparat alla nummer sedan -87 och går ofta tillbaka och läser gamla artiklar.

Jag har aldrig påstått att Natur & Trädgård är för dyr, bara att den är dyrare än Hemträdgården..... nono.gif
Myosotis
Tack för tipset, nu har jag också beställt ett provnummer. Hoppas det kommer ett och det inte blir strul, det känns ju tryggt att ni säger de är seriösa. Är annars rätt feg när det gäller sånt, de flesta är ju ute efter att luras.
Myosotis
Igår kom mitt provexemplar av Natur och trädgård. Vilken bra tidning!!! Har tyvärr inte råd att prenumerera den nu, men ska göra det så fort jag har blivit rik. Recepten tyckte väl jag var lite onödiga, men annars är den helt underbar!
amber
Hej!

Tack för tipset! Ska beställa den..... Ha det bra. Amber.
skogstroll
Beställde den 19e och fick igår smile.gif ÅÅh jag klarar mig nog inte utan den framöver
Lotta22
Nu har Natur&Trädgård drive med gratisnummer igen! www.naturochtradgard.se bravo.gif
lislena
Vad bra att du tipsa om det här....jag har beställt ett gratis nummer....

Jag gillar annars "Allt om Trädgård" den kan jag inte vara utan nu sen jag börja prenumerera på den..... rose.gif
Lotta22
Jag har Allt om Trädgård också, men Natur&Trädgård går lite mer på djupet och jag gillar artiklarna om svamp och naturträdgård (kolla min tråd om bibatterier under rubriken Natur).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon