Frideborg
Hej!
Har inte kunnat varit ute och fixat.Är det någon mer än jag som känner stress över sånt? -cry-.gif
Hoppas på nästa vecka.
mvh Birgitta W rose.gif
Christina i Taxinge~
Om jag känner stress......JA!!!!!!

Hinner ingenting på min "lediga" tid för det är så mycket att göra! Så här kan man inte ha det!
Funderar på att ta time out från trädgården i år.......kan det vara ok tro?
ohmy.gif g.gif

Faktiskt så tror jag att det är ok! yes.gif
Vilken tur för mig........*pust*

Villa Blåkula zon 7
Hej
Ja................... stressen är hemsk, ifjol i den här tiden hade vi krattat våra gräsmattor och i år har vi endast bart efter husväggarna och som mest ca 50 cm snö(läs is)
Men i växthusen frodas alla plantor och där inne är det riktigt skönt./Irene
Monica M zon 4
Och jag är sjuk så jag har inte kunnat göra nåt ute heller. Feber, hosta och snorig. Hoppas jag är bra nästa helg och att vädret är bra då så man kan börja rensa i landen. Det är så deppigt att sitta inne när det är kanonväder ute. -cry-.gif
Tosan
Skojar du?!?
Jag har minst tre veckors grävjobb som ska va klart till vecka 20, och det ligger rejält med snö än. Jag börjar få panik!
MB1965
Samma här. Men det är bra panik, lust att göra något bra.

Önskar att jag hunnit plantera basilikan, rensat klart rabatterna, klippt...
crying.gif

Discogiraffen
Känner igen helt vad ni säger... Hade stora planer för trädgården i år, sedan gick min man och fick gipsat ben och jag är gravid och mår illa mest hela tiden... Men jag försöker komma ihåg att trädgården är min hobby och mitt nöje! jag håller bara på så länge det är kul - resten får vänta till nästa gång tummenupp.gif
Kortis
[jag håller bara på så länge det är kul - resten får vänta till nästa gång tummenupp.gif

Helt rätt tänkt!Jag har inte hunnit speciellt myvket heller men har i allafall fått bort det värsta från landen och räddat pionerna från att kvävas av allt gräs.
Housemouse
Absolut! Trädgården ska fixas, vedboden ska byggas klart och helst ska hinna bygga ett staket mot vägen och renovera huset + att jag har en 5-åring och en 3-åring...Älskar ju att pyssla på tomten och fixa med huset men tiden o pengarna räcker inte riktigt till. Men kul är det!! (och lite stressigt).
skogstroll
usch jag gör inget vettigt tycker jag... känner mig hängig men skulle behöva göra massvis. Ska strax sätta tänderna i en smarrig pizza - så konstruktivt... whistling.gif katten tigger lite lek utomhus och här sitter jag...
Bassam
Hej
Jag vill säga om man ordna sig släpper man stress, man behöver motion sig nästan halv timmar varje dag, och ta ledig under söndag,
Lycka till, H: Bassam
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon