Gillan
Nu får vi se om jag klarar av att förklara vad jag menar.....................På min "display" på mobilen, brukar det stå "Telia Mobitel. Helt plötsligt den 10/4 efter att ha sms:at med en person, så står det istället e"38é Mobitel? Jag får inte bort det och jag har ingen aning om varför det finns där? Nån som förstår vart e"38é kommer ifrån?
Kat
Jag kan inte svara på frågan specifikt, men visst kan man få virus i mobiltelefonen. Allt som är små datorer kan man skapa virus till.
Gillan
CITAT (Kat @ 19-04-2008, 18:16) *
Jag kan inte svara på frågan specifikt, men visst kan man få virus i mobiltelefonen. Allt som är små datorer kan man skapa virus till.

Okej, tack för försök till svar ändå.
nykvistad
Undrar om det inte är så att du har ändrat språket i din mobil?blädra i telefon och kolla om det inte är så.
Gillan
CITAT (nykvistad @ 19-04-2008, 18:56) *
Undrar om det inte är så att du har ändrat språket i din mobil?blädra i telefon och kolla om det inte är så.

Jag har nu kollat och språket är svenska, men problemet kvarstår..............det ser likadant ut dunno.gif
Myosotis
Kan den ha blivit blöt? Jag har sett roliga prickar och mönster i displayen på en mobil som det regnat på.
Gillan
CITAT (Myosotis @ 19-04-2008, 20:42) *
Kan den ha blivit blöt? Jag har sett roliga prickar och mönster i displayen på en mobil som det regnat på.

Nääe, jag förstår vad du menar med prickar och mönster, men jag/vi satt inneslutna i en tågkupé, så nån fukt var det nog inte fråga om. Jag får nog ta kontakt med Telia för att få nån ev klarhet i det här.
rahmat2
Jag skulle kontaktat Telia, oavsett om det är abonnemang eller kontantkort på mobilen.
Gillan
CITAT (rahmat2 @ 19-04-2008, 21:01) *
Jag skulle kontaktat Telia, oavsett om det är abonnemang eller kontantkort på mobilen.

Jodå, jag ska göra det, men tänkte att nån av er kanske visste på direkten vad det handlade om smile.gif
rahmat2
Letade både på Telias hemsida och på nätet, men hittade inget som matchade de beteckningar som du skrev(e"38é).
Gillan
CITAT (rahmat2 @ 19-04-2008, 21:19) *
Letade både på Telias hemsida och på nätet, men hittade inget som matchade de beteckningar som du skrev(e"38é).

Tack för hjälpen rahmat, jag har också letat där utan att hittat nåt, men det löser sig nog till slut. Jag får försöka ringa dem i stället tummenupp.gif
rahmat2
Det är säkert en bra idé med tråden, för det kan finnas andra som upplevt samma sak som du.
Whiskuchi
Jag tror mer på att kolla med tillverkaren än med Telia (hör efter i affären där du köpte den)
Gillan
Tack för det tipset Whiskuchi! Det hade jag nog inte kommit på själv tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon