Full version: Vilken Kille!
Biggan_
Så vackert!

Andrew
netaave
Jodu, det namnet är lika bra att lägga på minnet, det lär man få höra igen. smile.gif
Eva-Helene
Helt fantastiskt vilken röst han har!
stennie
Mamma Mia....inte ett öga torrt !! bravo.gif
Magdis
Oh my God!! Helt fantastiskt vilken röst! Har aldrig hört nåt liknande.
Cacki
STÅPÄLS OCH MASCARARÄNDER!!
TrädgårdsCalle
Från det ena till det andra. (Har inte hört killen sjunga). Är det ngn som har ngt trevligt trädgårdssmåprat eller liknande. Är hemma från jobbet och är förkyld. Ganska trist.

Vad betyder F-flower? confused.gif
Berith
CITAT (Biggan_ @ 22-04-2008, 11:40) *
Så vackert!

Andrew

Ojojojojojojojojojojojoj....!!

Synd bara om han mister den sångrösten när han kommer i målbrottet. För det brukar väl bli så...
zissi
Intet öga torrt här heller...........så MAKALÖST vackert. T.o.m min influensasjuke gubbe torkar tårar i skäggstubben.
Måste kila till jobbet nu........kommer bergis lyssna på honom fler gånger.
Chamomille
w00t.gif
DragonLady
Det kallar jag Revansch... bravo.gif 000.gif ställ mobbarna i skamvrån rtfm.gif
Miamamma
[attachment=17157:musgråt.gif]
Solstorm
Underbart! Och vilken upprättelse!
Pirum
Ok, nu är jag vrång, så jag borde inte skriva, men visst är det BRA och SKICKLIGT, men VACKERT tycker jag inte att det är:) Då är jag mer imponerad av den där halvamatören som vann för nåt år sen, Paul Potts. (Även om han såklart inte alls kan jämföras med giganter som Jussi)
Magdis
CITAT (Pirum @ 22-04-2008, 17:26) *
Ok, nu är jag vrång, så jag borde inte skriva, men visst är det BRA och SKICKLIGT, men VACKERT tycker jag inte att det är:) Då är jag mer imponerad av den där halvamatören som vann för nåt år sen, Paul Potts. (Även om han såklart inte alls kan jämföras med giganter som Jussi)

Ja du ÄR vrång! Det där var en ängels röst, kom inte o påstå nåt annat! rolleyes.gif biggrin.gif
Netha
Säger bara wub.gif

Reagerade som när jag hörde Paul Potts ... rysningar och Åhhh!

Lyssnar dagligen på .... Hayley Westenra - Pie Jesu
Solstorm
Jag har sett den flera gånger nu. Jag säger bara ÅÅÅHHHH!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon