wolkenkrabber
I Lördags tog jag en sväng förbi kungsträdgården i stockholm för att kolla på dom japanska körsbären! se och njut!

Trevligt va?
Gåsis
Ja, det var verkligen vackert. Man är på fel ställe som vanligt wacko.gif

/Åsa
Bettis
Så vackert, här i Gbg blommar dom också men så många träd var väldigt vackert
Calypso_bulbosa
Helt otroligt,vad läckert det ser ut tummenupp.gif
sparre

Visst är det härligt!!! Jag ser dom fina träden från fönstren på jobbet. Då är det VÅR , det har varit så underbara dagar i Stockholm ( hela Sverige tror jag).
Hoppas att det fortsätter så hÄR, fast det verkar blir nattfrost vad jag har hört!

Jag BARA måste säga att när träden blommar på KUNGSAN då är det VÅR !!!!!! smiley_small_hug.gif

Anki i Sörmland
Alba
Såå vackert. Har aldrig sett så många blommande.
Irene_L
Åhhhhhh så underbart!! Den där närbilden på blommorna är ju helt fantastisk! yes.gif
Fenja
Snygga bilder som vanligt W!
Mvh
Fenja
stennie
Urtjusigt!!!!
ewa zon 3
Man kan aldrig få för mycket av rosa fluff
Tack för de fina bilderna thanks.gif

/Ewa
renate
Det var verkligen en vacker syn,tack för de fina bilderna W.
zissi
Ska slå en signal till grabben i Stockholm o be honom ta lite kort på underverken.
Otroligt vackert!! Ja, närbilden kan man ju bara sitta o drömma sig bort i...........
Virriz
Underbara bilder!!

Jag cyklar förbi där varje dag och har tänkt att jag skulle ha kamera med mig men...

TACK för bilderna! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon