Österläge
Jag såg en tråd om erbjudandet från Allers trädgård, själv nappade jag på erbjudandet från Allt om trädgård o går o väntar på både tidning o sekatör... Någon som har hört nåt? Jag skrev på lappen på mässan.
Lemonne
Efter lååååång väntan fick jag min tidning i går. Nu har jag betalat, så premien borde väl dyka upp snart! Jag längtar jag med.
Frideborg
Hej!
Gjorde som du nappade på det fina erbjudandet.
tog det från odla.nu
Efter jag betalt så dröjde det bara ca 14 dagar så kom paketet.Toppensax och sekatör!
Så nu har maken en sekatör oxå.
Det vart verkligen lyckat. bravo.gif
Mvh Birgitta W
Myosotis
Jag har fått alla tre tidningarna nu. Premien kom typ i förrgår. Återstår bara att se om de tänker sluta skicka tidningen efter att man har avbeställt den, för förra gången lurades de.
Österläge
Åh vad sugen jag blir nu! tänk om tidningen ligger där o väntar när jag kommer hem ikväll... rolleyes.gif
Österläge
Har fortfarande inte fått någon tidning... crying.gif Lite dåligt tycker jag, det är ju en månad sen jag nappade på erbjudandet, på Älvsjömässan... Undrar nästan om de har tappat bort lappen...
lilla mamma
Jag har fått första tidningen och premien, en fin blek klematisplanta.
Österläge
Jag mailade Allt om trädgård o frågade, fick till svar att min första tidning kommer på fredag! yahoo.gif Hoppas jag får premierna snart också, behöver den där sekatören... wink.gif

lilla mamma, fick du en klematis? Var det verkligen Allt om trädgård - inte Allers trädgård?
Österläge
I torsdags kom min första tidning! Betalade direkt, hoppas jag får permierna snart. Tidningen var dessutom ännu bättre än jag hade trott, så det finns nog risk att jag fortsätter köpa den... wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon