slangen
Hej jag får bara felmeddelandet : Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 6400 bytes) in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/forums/modules/gallery/lib/image.php on line 414
När jag försöker ladda upp bilder i mitt album. Mailade admin och han sa att bilderna får max vara 500kb. Den här bilden är på 380kb. Nån som har lösningen ?
Mvh Micke
Lady Hamilton
Problemet för dig är nog 'pixlarna' lägger in en länk om det där du själv kan läsa vad Ingemar har skrivit

Ingemars inlägg i tidigare tråd

slangen
Du är guld Lady Hamilton !!
Nu ska det bli fart i albumet !
Lady Hamilton
thanks.gif kompiskram.gif Det är kul när man kan vara till någon hjälp

Myosotis
Ja fast igår var det nåt fel på forumet, jag har aldrig haft problem tidigare när jag väl hade lärt mig att minska ner bilderna. Gjorde precis som vanligt, det tog tre evigheter och sen kom det ett felmeddelande. Försökte gång på gång, till slut lyckades jag med två av fyra bilder utan att jag behövde ändra dem. Så jag tror att det hänger ihop med segheten. Vissa har ju även upplevt att de inte kan PM:a och liknande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon