Jenny1972
29-04-2008, 19:37
Nu är allt klart inför växthusköpet. Satt och kollade på vad jag skulle ha för saker till växthuset och då gick det upp för mig att jag skulle ha automatiska fönsteröppnare, 4 st.
Min fråga är om det är någon större skillnad i kvalitet mellan Skånska byggvarors (skall köpa växthuset därifrån...) och Willabs fönsteröppnare? Någon som har Skånska byggvarors och kan svara på om de är ok? (Lättare att bara beställa från ett ställe)...
Tips och råd om automatiska fönsteröppnare mottages gladeligen ;-) /Jenny
hej hej!
Jag har precis monterat ett Odla 114 från Skbv, och jag beställde även automatiska fönsteröppnare därifrån.
Priset var bra & de funkar utmärkt!!! Jag betsällde också 4 st, men jag monterade bara 3 st, för att jag ska kunna ställa upp ett fönster manuellt om det blir för varmt, eller om jag vill vädra ur lite extra!
glassica
03-05-2008, 17:05
Har från båda två... och de ser i princip exakt likadana ut, och funkar exakt likadant!!!
Jag köpte 2 ihop med växthuset från Skånska och sedan året efter 2 på Willab!!!
/// Jessica
Jenny1972
06-05-2008, 20:02
Tack för svaren! Med andra ord spelar det ingen roll vart ifrån jag skaffar dem!/Jenny
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.