Tommy
Är sugen på en gärdesgård mot vägen för att hindra lilleman att springa ut där.

Nån som kan tipsa om gärdesgårdsbyggare i Stockholmstrakten? Gärna med ungefärlig prisuppgift / meter oxå smile.gif
Tommy
Eftersom ingen tydligen visste så får jag väl informera om vad jag hittat när jag ringt runt och luskat på nätet:

Johnsson Timring HB, Fränsta
290 - 330 kr/m beroende på täthet. Bygger ej i Stockholm.

Håkan Torén AB, Östersund
320 kr/m
Säljer även gördetsjälvsatser för 160 kr/m + frakt

Jämtgärdsgård, Jämtland gissar jag
370 kr/m
Säljer material för 250 kr/m.

Mitt val föll på Håkan Toréns gör det själv. Ska bli kul att knyta gärdsgård biggrin.gif

Nu vet ni som undrade.
Frank
CITAT (Tommy @ 18-08-2003, 13:28)

Nån som kan tipsa om gärdesgårdsbyggare i Stockholmstrakten? Gärna med ungefärlig prisuppgift / meter oxå smile.gif

Hej,

Sitter och njuter av den nya gärsgården som sattes upp i fredags av två killar från dalarna, det blev mycket bra. Han tog 250 kr/meter inklusive material och arbete, det var 58 meter och blev klart på en dag.

Säg till om du vill ha nummret.
Tommy
CITAT (Frank @ 19-08-2003, 19:15)
CITAT (Tommy @ 18-08-2003, 13:28)

Nån som kan tipsa om gärdesgårdsbyggare i Stockholmstrakten? Gärna med ungefärlig prisuppgift / meter oxå  :)

Hej,

Sitter och njuter av den nya gärsgården som sattes upp i fredags av två killar från dalarna, det blev mycket bra. Han tog 250 kr/meter inklusive material och arbete, det var 58 meter och blev klart på en dag.

Säg till om du vill ha nummret.

Tack, men det är försent nu. beställningen på material gick i går sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon