Jag sådde dem för två eller är det tre höstar sedan, men inget har hänt. Men så idag tittar det upp ett par hjärtblad ur sådden!! Nu hoppas jag bara att det inte flugit in något ogräsfrö innanför plasten någon gång när jag kikat. Det har ju hänt förr att jag ömt vårdat maskrosplantor tills jag fattat vad det varit Håll tummarna! Christer.
Flyguy
02-05-2008, 14:33
Man får inte ha bråttom... Sådde själv förförra hösten, men inget har synts till förrän nu i vår, då kommer det desto mer tydligen. Precis när etiketterna blivit oläsliga eller försvunna!
Grattis Christer!
Christer i Falköping
02-05-2008, 14:39
Inte värt att ropa hej än, men peppar peppar. Visst är det konstigt att de kan flyga ut i rymden, men inte göra en penna vars skrift håller ens en vinter? Men numera använder jag blyerts på plastetiketter. Skulle blyertsen försvinna, har man ändå tryckt såpass hårt att man kan läsa i fördjupningen vad man skrivit. T.ex. som med rosfröerna jag fick av Anna NV i Uppsala. De såddes för två år sedan och nu gror de. Texten är borta, men fördjupningen kvar. Christer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.