Jag hade 8 pallar, 4 pallkragar, lite 45x45 virke, byggplast samt verktyg. Jag började med att ställa ut pallarna i en rad fyra bredvid varandra och 2 på höjden, sedan på med kragarna. Klippte till lite plast och häftade fast i botten. Sedan spikade jag på stolpar med en överliggare på "baksidan" av raden och snedställda stöttor mot framsidan av raden:
[attachment=17674:a.jpg]
Häftade på byggplasten, först på kortsidorna sedan en enda stor bit som häftades fast på överliggaren, snedstöttorna och framkanten:
[attachment=17675:b.jpg]
Den plasten som hänger ned på baksidan kan jag lägga över på framsidan under dagtid så att det blir gott om luft och så att jag kommer åt att vatnna etc. :
[attachment=17676:c.jpg]
Sedan var det bara att ställa in plantor. Jag häftade fast en vit plast på framsidan för att skydda mot den värsta solen också:
[attachment=17677:d.jpg]
Hade jag haft fler pallar hade jag satt minst 4 på höjden så hade artbetshöjden blivit med bekväm. Det är inte snyggt men det fungerar... sedan är det säkert för hjortarna som härjar i trädgården på nätterna... och jag tror inte mördarsniglarna kommer åt plantorna så lätt heller...