BjursBerit
hej alla ni ..

det är ett tag sen men nu har mina trädgård vaknat..ja den nya..jag har ju inga rabatter ..ja en liten som jag gjorde i panik i höstas men alla träd och buskar som jag köpte har överlevt...och planer börjar ta form i huvudet..lite blir det iallafall ..ska väl flytta det jag hann rädda som är på en äng just nu..sen om man får tigga så vore jag väldigt glad för plantor.det jag räddade var ju sånt som är lite svårare att få tag på så nu saknar jag mycket...

Jag har sått om bara 1 åringar men ändå..det är en fröjd att återigen få pyssla om dom små..ska försöka lösa det med växthus till nästa år ..

ha det bra ni alla!! Berit (f.d bjursberit)
hur gör man för att ändra nicknamn??

Lady Hamilton
Man kollar först i medlemslistan att det namn man 'önskar' inte är upptaget Sedan kontaktar man Jngemar så fixar han 'namnbytet' tummenupp.gif
Jejja
Hej Berit!!
Vad kul att få se nåt livstecken från dig! smiley_small_hug.gif Visst är det roligt att se buskar och träd överleva. Plantor ska vi naturligtvis samla ihop till dig, så du får börja bygga rabatter igen. tummenupp.gif

/Jejja
estet
Verkligen roligt att höra från dej! Var på din försäljning.

[attachment=17877:Bild_076_2.jpg]
Margith
Vad roligt att höra av dig och vad roligt att höra att du är på G igen smiley_small_hug.gif

Ditt inlägg får mig att börja fundera... skulle vi inte kunna ha en liten plantbytarträff... i all enkelhet... vänner emellan..?

För att ingen ska behöva fara runt som ett skållat troll och fixa och dona i den egna trädgården, vad säger ni om en träff på en större rastplats någonstans runt Luleå? Så att det blir hyfsat nära oavsett om du bor i Luleå, Piteå, Kalix eller Boden.

Jag tar med några termosar med kaffe, nån annan kanske är snäll och köper ett paket Mariekex?

Tyvärr inser jag, när jag kollar almanackan, att söndag den 29 juni kl 12, skulle passa mig perfekt... men det är vääääldigt länge till dess crying.gif

Men vad säger ni?
Är det här en bra idé?

Jejja
Vilket bra förslag Margith, det låter ju jättekul!!
Och det skulle man ju kunna posta om i resor och evenemangsforumet också, och göra det till ett litet "evenemang" här uppe i norr... flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon