adrian
Hejsan!

Nu i helgen 10-11 maj blir det tournerspel och marknad vid Ekenäs slott,och man kan säga att det är 2 st olika marknader på detta ställe.

Dels uppe vid slottet och sen finns byn där vi andra lever och säljer alltifrån mat till vapen osv.

Jag kommer att finnas med här och sälja massor annorlunda saker samt en del växter.

http://www.rileytoorn.com/ekenas/index.html

Det blir enligt löpsedlarna medehavsvärme i helgen så här är ett bra picknick tips för det som vill känna lukten och höra ljud från svunna tider...smile.gif.

Välkomna hit..

Mvh Adrian
Aqvakul
Detta känns som ett reklamerbjudande. Är detta rätt plats för reklam?
adrian
CITAT (Aqvakul @ 06-05-2008, 17:25) *

Allt kan ses som reklam om du vill vinkla det till att vara det, men det kan även ses som ett tips på en kul händelse.

Fanns det en kategori som heter "marknader" så kunde det ligga sådant inlägg därunder, men nu tyckte jag att "småprutt" kunde passa lika bra... kompiskram.gif

Aqvakul
Isf hade väl det passat bättre under "resor och evenemang", men du är säkert väl medveten om att du får fler träffar på "småprat"
adrian
CITAT (Aqvakul @ 06-05-2008, 17:38) *
Isf hade väl det passat bättre under "resor och evenemang", men du är säkert väl medveten om att du får fler träffar på "småprat"

Haha.. thanks.gif

Faktiskt så tänkte jag inte på det, men nu när du säger det så...

Fast du ger mig ju som du säger "fler träffar", och det blev ju ganska uppenbart att det var anledningen till att du anmärkte på mitt inlägg giggle.gif

Jag ska skriva det på det andra stället... yahoo.gif
estet
Ja just det Adrian, sent om sider! Du/ni var garanterat på marknaden under Medeltidsveckan, Visby i somras, har för mej att jag läste det nånstans?
Vi gick igenom den ganska hastigt, ägnade all tid på att upptäcka övriga Gotland och Fårö. Ja, inridningen och invigningsfesten var vi på och såg sista min. av ett tornerspel genom grindarna. laugh.gif
[attachment=17876:Bild_239.jpg]
Lady Hamilton
CITAT (Aqvakul @ 06-05-2008, 17:25) *

confused.gif reklam?...........
Tycker att det är ett trevligt tips på helg aktivitet för de som bor i närheten och har möjlighet att åka dit tummenupp.gif
Alba
Hade det legat under "Resor och evenemang" hade då inte jag sett informationen.

Jag tycker det är bra när någon lägger in lite tips om evenemang. Reklam....nej det tycker jag inte att det är.

Tyvärr bor jag för långt ifrån för att besöka marknaden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon