Full version: En klädfråga
Rose
Jag har ett par vita shorts i garderoben som jag plötsligt kommer i nu efter att dom hängt där oanvända i flera år. yes.gif Men vilken färg på trosor använder ni i vita shorts? Vita eller hudfärgade? Jag känner mig jättedum att fråga om detta, men kommer känna mig ännu dummare om jag använder fel. duh.gif Trosorna lyser ju delvis igenom tyget.
Betty
Jag skulle ha valt vita - så att ingen skulle fått för sig att jag var troslös... biggrin.gif
Rose
giggle.gif

Det är så jag tänker också, men så blev jag tveksam om det är fel då de ju syns mest.
Betty
Vet inte om jag håller med om att vita syns mest, jag har sett folk med både röda, svarta och randiga under vita shorts... personligen tycker jag att det ser mer illa ut än med vita.
Whiskuchi
Hudfärgade. Tror folk att jag går commando är det bara ett bevis på deras snuskiga fantasi wink.gif
pimpim
Jag hade helt klart använt vita.
Rose
CITAT (Betty @ 08-05-2008, 09:58) *
Vet inte om jag håller med om att vita syns mest, jag har sett folk med både röda, svarta och randiga under vita shorts... personligen tycker jag att det ser mer illa ut än med vita.

Syns mest av vita och hudfärgade menade jag. smile.gif

Jag måste gå. Kommer tillbaka senare för att läsa era tankar. smile.gif
Betty
CITAT (Rose @ 08-05-2008, 10:02) *
Syns mest av vita och hudfärgade menade jag. smile.gif

Aha, OK! Jag hade fortfarande valt vita (jag äger inga hudfärgade och hade inte gått och köpt ett par av den anledningen).

CITAT (Whiskuchi @ 08-05-2008, 09:59) *
Hudfärgade. Tror folk att jag går commando är det bara ett bevis på deras snuskiga fantasi wink.gif

Där har du en poäng! yes.gif
*Stintan*
Absolut vita underbyxor under vita byxor whist.gif
(ska man ha tycker jag alltså)
Magdis
Vita skulle jag ha tagit.
Rose
Tack! smile.gif
Wilmer
Enkelt svar; Fota och lägg in här, skapa en OMRÖSTNING! naughty.gif
Sussie F-Flower
Blev tvungen att testa om någon reagerade ikväll....

Svettigt (27grader) ikväll när jag kom hem från jobbet. Skulle iväg och handla mat.
-Måste byta om!!!!!!
Tänkte, jag tar mina vita 3/4 byxor. Vilken färg på trosorna ska jag ta....???? confused.gif
Tänkte på tråden.

Äh, va sjutton!!! Jag tog ett par av "mina favoriter", vilket är svarta urtvättade... dvs mörkgrå.... coolgleam.gif

Hahaha, jag lade inte no.gif märke till att någon tittade i alla fall... (mer än vanligt... flirting.gif )

Kanske beror på en icke attraktiv rumpa... g.gif
Netha
Aldrig vita trosor under vita shorts/byxor/ kjolar!

Vitt syns mer än annat ... till o med svart syns mindre än vitt,
det blir mer som en skugga.
gammelnalle
ALLTING klär en skönhet, men INGENTING klär henne bättre..... smile.gif

(favorit i repris)

b
LadyG
CITAT (gammelnalle @ 09-05-2008, 20:48) *
(favorit i repris)
b

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Tack för dagens garv!
*Stintan*
CITAT (gammelnalle @ 09-05-2008, 20:48) *
(favorit i repris)
b

Det vete sjutton rotfl.gif
stina
Absolut hudfärgade under vita byxor tycker jag. Gillar inte alls när trosorna lyser igenom och att dom inte syns kan väl inte vara någon nackdel - inte sjutton är det någon som tänker "titta hon har inga trosor" bara för att dom inte syns! smile.gif
DragonLady
CITAT (stina @ 10-05-2008, 19:48) *
Absolut hudfärgade under vita byxor tycker jag. Gillar inte alls när trosorna lyser igenom och att dom inte syns kan väl inte vara någon nackdel - inte sjutton är det någon som tänker "titta hon har inga trosor" bara för att dom inte syns! smile.gif

Jo...... killar.... rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon