Full version: Rädda skogen
160kvm stort hus
Ett klick om dagen räddar en bit skog.

*klick*

www.ettklickforskogen.se
ängsvädd
Bra att du påminner om det. Vi har haft tråd om det tidigare. Hade glömt bort den sajten.
SkaparStugan2
Har precis varit inne på ettklickforskogen och gjort dagens *klick* tummenupp.gif
Lars-Olof Arvids
Tack för påminnelsen. Här är ganska tomt på kontoret idag, så jag har klickat fyra gånger på olika datorer. smile.gif

Olle
*Ulrica*
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 09-05-2008, 09:13) *
Tack för påminnelsen. Här är ganska tomt på kontoret idag, så jag har klickat fyra gånger på olika datorer. smile.gif
Vad du är gullig Olle! tongue.gif

Såg om det här i vår lokaltidning, det där skogsskiftet ligger faktiskt sida vid sida med ett av våra (vi har typ 100 ha) så där har jag varit och plockat svamp! smile.gif
Arwen
Tack för det tipset. Hade inte sett den sidan förut och detta känns viktigt. rose.gif blomma.gif
Anic
*klick*
skogstroll
klick smile.gif köpte "en bit skog" en gång på Naturskyddsföreningens hemsida (tror jag det var) o gav bort i present...
Bettis
Jag försöker att komma ihåg ett *klick* varje dag (ibland glömmer jag).
160kvm stort hus
Smart olle!!

*klick*
Anic
*klick*
160kvm stort hus
*klick*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon