Har kollat lite slött tidigare på körslaget, men har tittat noga iväll, visst Joakim Cans kör bäst, alla kategorier...Super...vilken musikalitet, vilken känsla...vilka låtar... bara bäst helt enkelt....
Jag har själv sjungit Bohemian Rhapsody i kör - vi tränade ett halvår innan den satt sådär. Den är skitsvår! Så de har verkligen förtjänat att vinna när de gjorde den (och allt det andra) så bra!!!
Bohemian är ju så bra, blir knäsvag när jag hör den, är ju Queen fan förstås...det är modigt att tolka en sån låt, det är värt respekt, speciellt när man gör det så bra som team Cans gjorde...
Dom var ju bara sååå BÄST!!!!!!!
Spelade in och har just sett.
Herreje ... Jesses ... Bohemian ...
Ståpäls! *Love*
Missade tyvärr programmet tidigare ikväll men har varit inne o kollat på via datorn nu.
Visst vann rätt lag!
Jag har alltid gillat Hammerfall, förlåt Team Cans. och det var HELT RÄTT LAG SOM VANN!!!
Gisses! Det var första "covern" jag hört på Bohemian Rhapsody sen Queen gjorde den. Finns det nån anna cover förresten? Det är som sagt en svår låt.
Fy attans vad H...Team Cans gjorde det bra!!
Edit: För att inte tala om hur bra dom gjorde Living on a Prayer! JAg var knäsvag!
Och om en dryg månad skall jag få lyssna till originalet liv i Oslo, dvs Bon Jovi!
För dom kan vän inte missa "Äntligen Fredag"? *(Lokalradions egen variant)
Kan bara instämma att det var rätt Kör som vann. Tyvärr så såg jag det inte idag och jag har inte följt programmet fullt ut, men jag har sett en del via datorn. Lag Cans har ju varit outstanding över lag
Trodde på lag Cans redan från 1:a programmet !!
De var jätte-proffsiga tävlingen igenom!
Brolle med kör förtjänar ett grattis de med!
sqrulan
11-05-2008, 17:19
Jag tyckte att båda lagen var bra så vem som vann kvittade
för mej,men som sann norrlänning så hoppades jag ju självklart
på Brolles kör.
Christina i Taxinge~
11-05-2008, 17:58
Som dalkulla gläder det mitt hjärta att Team Mora vann med J Cans som "körledare".
De har verkligen varit i en klass för sig!!! Särskilt gillar jag den där Petra-tjejen - WOW!
Men jag tyckte nog att Team Boden var bra också!
Aqvakul
11-05-2008, 19:23
Rätt lag vann, FANTASTISKT!
Lite intressant att se vem som TV4 hade bestämt skulle vinna, fast de hade ju redan tidigare antytt att resultatet skulle bli detta.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.