HelenJ
Jag är inget teknikfreak, så aldrig trodde jag att jag skulle bli så beroende av Ipoden jag gav mig själv i julklapp i vintras. Men den är helt suverän!

Det jag huvudsakligen använder den till är att läsa böcker! Jag är en riktig bokmal som läser flera böcker i veckan, men det har tyvärr alltid gått ut över strykning, dammsugning och ogräsrensning mm.
Men nu måste jag inte välja längre - jag kan läsa medan jag jobbar i trädgården, kör bil, lagar mat.... Det finns ett enormt urval av ljudböcker alla möjliga kategorier.

Eftersom jag sjunger i kör är den dessutom perfekt att för ladda ner de låtar som vi behöver träna in, och sedan älta dem tills de sitter. Jag kan använda den som USB-minne och flytta filer mellan olika datorer. Visa foton för vänner och en hel del som jag säkert inte ens kommit på än biggrin.gif

Riktigt bra är också att den inte äter en massa miljöfarliga batterier - man pluggar bara in den i en dator så laddas batteriet automatiskt upp. Perfekt!

Jag är helt frälst!

tummenupp.gif

Whiskuchi
Mmmm, jag gillar också iPod, fast jag lyssnar bara på musik i den. Perfekt att slippa ha ut skivor i bilen, bara köpa en speciell sladd så kan jag plugga in den i bilstereon och ha alla skivor tillgängliga på en gång! tummenupp.gif
Monaxe
Har inte kommit så långt tekniskt sett, men det verkat ju ide' att kolla upp....allt för att göra städningen roligare...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon