Monica M zon 4
Grattis till er alla! rose.gif
AnnammA
GRATTIS! hbd.gif
Irene_L
Ett stort GRATTIS till alla som fyller år idag! blomma.gif

Ett extra GRATTIS till Dealer! blomma.gif
Alba
Grattis till er alla och ett extra grattis till Dealer "målaren" rotfl.gif

hbd.gif hbd.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif
Ha en trevlig födelsedag! yaay.gif
Gillan
Grattis på födelsedagen alla födelsedagsbarn yaay.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif ..... och självklart.....................ett alldeles extra Grattis till min käre Dealer wub.gif kram1.gif kiss.gif rose.gif
Myosotis
Grattis!
Magdis
Grattis på födelsedagen vännen Dealer och alla ni andra! rose.gif
Calypso_bulbosa

blomma.gif Ett stort grattis,till er alla!
Dealer
Grattis blomma.gif alla ni likar kompiskram.gif Det är klart att man ska fylla år idag, den 11 maj.

Och tack för alla gratulationer smiley_small_hug.gif
Nu har jag kommit långt och till och med klivit över till "andra sidan" happy.gif Trots det känner jag mig som en nyutslagen blomma rose.gif mitt i sommarens stora ljus biggrin.gif Jag ser med viss förtröstan fram emot min kommande höst för jag är säkert en perenn tummenupp.gif eller åtminståne bienn thumbdown.gif Hur skulle jag annars hinna bli klar med alla mina projekt och se allt jag vill se g.gif
- Jag har ju inte ens fått huset målat än flirting.gif ...
- Midnattssolen hade jag ju också velat se om det nu är sant som det är sagt rolleyes.gif
Aqvakul
Grattis allihop!
blomma.gif hbd.gif blomma.gif
aanderss
grattis
ninnisky
Ett sent GRATTIS till er alla[color="#FF8C00"][/color] smiley_small_hug.gif yaay.gif hbd.gif
Lady Hamilton
CITAT (Dealer @ 11-05-2008, 20:09) *
...
- Midnattssolen hade jag ju också velat se om det nu är sant som det är sagt rolleyes.gif .........

Om du börjar med alla projekt nu och hinner dem färdiga innan midsommar har du ju möjlighet att hinna åka upp och kika på midnatssolen........ tummenupp.gif

Grattis på födelsedagen allihop! hbd.gif men ett skärskilt grattis till Dealer yaay.gif blomma.gif ..........
malin72
jaha missat som vanligt blush.gif whist.gif stort grattis till er alla i efterskott med extra stort till Dealer hoppas ni hade en bra dag tummenupp.gif blomma.gif rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon