Bettson
När nu Betty så tråkigt har hamnat på sjukhus, så är vi säkert flera som vill skicka henne en krya på dig hälsning.

Det går inte att skicka blommor till den avdelning hon ligger, men något annat eller ett presentkort på planta eller blommor tills hon kommer hem kanske inte skulle sitta fel.

En liten guldpeng var kunde väl vara lagom.

De som vill vara med SKickar ett PM till mig så får ni i kväll eller i morgon ett Postgiro att sätta in slanten på.

Kom ihåg att skriva även på¨postgirot vem det är ifrån.
Bettson
Guldpeng eller två eller tre hur många ?

Svar omgående.KOmmer inte ihåg hur mycketvi brukar men vi är väl ganska många.

Ska vi säga en tjuga?

Sorry vimsiga jag är inte riktigt vaken ännu, jobbade sent igår.
malin72
pmat tummenupp.gif
Alba
Visst vill jag vara med. PM kommer.
Lars-Olof Arvids
Jag har också PM:at! smile.gif

Olle
aanderss
självklart
Aqvakul
Jag PMade i morse!
titti49zon6
Jag har PM:at dig
embees
En dum fråga kanske, men vem är Betty?
Monaxe
PM skickat...
Bettis
PM skickat...
Magdis
Jag vill också vara med
Lady Hamilton
självklart vill även jag vara med tummenupp.gif PM:at
Alba
CITAT (embees @ 13-05-2008, 11:34) *
En dum fråga kanske, men vem är Betty?

Betty är en Odlait. Om du tittar längst upp till höger kan du där söka medlemmar. När du ser hennes avatar kanske du känner igen den.
Cathis
Vill vara med. Pm skickat
pejori
tummenupp.gif tummenupp.gif
Calypso_bulbosa
PM skickat! tummenupp.gif
Biggan_
Klart jag är med! Har PM:at
estet
tummenupp.gif
Bettson
Ursäkta min lite förvirrade gröthjärna , den är ganska mosig så här års. Hoppas jag gjort allt rätt nu.

Men nu är det klart i alla fall.

Det var ju inte tillåtet att skicka blommor till avdelningen Betty låg på, så jag har gjort så här.

Det är skickat ett presentkort från Blomsterlandet för jag vet att Betty gillar att handla där. Då får hon möjlighet att handla blommor som hon själv vill ha när hon orkar.

Detta presentkort är budat tillsammans med en godisskål med innehåll upp till sjukhuset idag där Betty ligger. Hon behöver något att smaska på eller bjuda på när hon nu fördriver dagarna med att lösa korsord.

Jag har PM kontouppgifter till de som vill vara med och som sagt jag är lite trött eftersom jag jobbar ganska mycket nu så jag hoppas jag gjort allt rätt. Har jag skickat någon ett PM två gånger så kräver jag er inte på pengar två gånger i alla fall. Jag har räknat två gånger och jag tror inte jag missat någon.
Skulle jag ha missat något så ber jag om ursäkt, Det var absolut inte meningen i så fall.

Jag lägger ut en krya på dig tråd där alla signaturer står som var med på hälsningen.

På kortet står nämligen bästa krya-på-dig hälsningar från vännerna på odla.

Digitala inlägg är jag lite dålig på men det vet ni ju innan så ni får gärna själva lägga in lite digitala blomsterhälsningar så Betty kan läsa själv när hon kommer hem.

Mvh

Bettson
aanderss
20 kr kommer jag med
Biggan_
Ett stort thanks.gif Bettson för att du fixar det här! blomma.gif
Alba
Jag instämmer i Biggans tack till dig Bettson.
Tack för att du fixade allt.
Gillan
Jag vill också gärna tacka dig Bettson för det engagemang du lagt ner

Aqvakul
CITAT (Gillan @ 15-05-2008, 20:31) *
Jag vill också gärna tacka dig Bettson för det engagemang du lagt ner

Hänger på: Bra jobbat Bettson! tummenupp.gif
Krolliljan
CITAT (Aqvakul @ 15-05-2008, 20:50) *
Hänger på: Bra jobbat Bettson! tummenupp.gif

tummenupp.gif
Lady Hamilton
Ja ett stort tack Bettson

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon