Full version: Pappografi
Alba
[attachment=18181:pic23281.jpg]
aanderss
rotfl.gif rotfl.gif
Fru fet
Fast skämt åsido borde män faktiskt undersöka sina testiklar en gång i månaden, precis som kvinnor bör känna igenom brösten. Testikelcancer är den vanligaste cancerformen hos män i 20-40-årsåldern - bara i min bekantskapskrets vet jag två som drabbats med en eller två förlorade kulor som följd. Inte så kul det heller.

Dock behöver man ju kanske inte klämma fast juvelerna mellan metallplattor på det där viset! flirting.gif

jenny
Gillan
rotfl.gif rotfl.gif Den bilden var kul Alba

Vadååå klämma fast juvelerna Fru fet?................vi får ju klämma fast våra, och det är minsann inte så skön det heller sweatingbullets.gif tongue.gif
I övrigt har du alldeles rätt yes.gif
Bettson
CITAT (Gillan @ 14-05-2008, 14:32) *
rotfl.gif rotfl.gif Den bilden var kul Alba

Vadååå klämma fast juvelerna Fru fet?................vi får ju klämma fast våra, och det är minsann inte så skön det heller sweatingbullets.gif tongue.gif
I övrigt har du alldeles rätt yes.gif

JO tack du... när maken ser att man går och lyfter tröjan från brösten så brukar han fråga ifall jag inte hade jämna pengar till parkeringsatuomaten så dom spände fjärern i råttfällan lite hårdare som hämnd. rotfl.gif
bahia1
Den har min tandläkare haft på väggen i behanlingsrummet i många år.
Jag minns när mina barn va små och va med där och dom undrade vad det va för bild
hobbe 00
rotfl.gif
Den är bra.. ska man ta och boka tid till sin äkta hälft ...
Miamamma
[attachment=18254:2395_p63169.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon