MammaMattsson
Varning om du är känslig. Klicka INTE på länken.
Själv satte jag teet i halsen nyss, sedan höll jag på att skratta mig tårögd och fördärvad.

De säljer alltså juveler och smycken för din lilla rumpa. Och visar frikostigt upp bilder där de sitter på plats.

www.rosebuds.net

Vad sägs om en klocka för din anal?
Tänk vad förvånade folk skall bli när de frågar dig om vad klockan är! naughty.gif rotfl.gif
http://www.juliansnelling.fr/paiement.html#NEWRECENT

Funderar på en sådan till maken när han fyller år. vad glad han kommer att bli.

( Har jag konstig humor nu?)

Inte vad jag väntade mig när jag sökte direkt, så mycket kan jag säga.

EDIT: om nu denna post är synnerligen opassande, så radera den.
Chamomille
Jaa, du rotfl.gif jag skulle inte vilja se hur mycket den klockan är! Jösses... En annan konstig sida är ju NASA. Jag skulle en gång gå in på deras sida och läsa om Hubble eller vad det var och skrev nasa.com. Det skulle jag ju inte ha gjort.
Aqvakul
När jag ser sånt här, så känner jag mig lite gammal....
ingrids
Sen är det ju så att någon som inte tänkte sig för givit en ros namnet golden shower, vilket inte heller är så bra att söka på. Och stava lite fel på kända namn eller varumärken eller ha fel dot ändelse - har någon gång fått släcka ner webbläsaren med ctrl+alt+delete eftersom jag inte vågat klicka på något ...
Eva-Helene
Det står ju en varning på första sidan, som tur är! Så, om man inte vill se whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon