Full version: TACK! från Betty
Jejja
Jag var till sjukhuset idag och hade med mig alla era hälsningar utskrivna i en hel bunt... Medan jag satt där kom en sköterska in med en stor påse som hon sa att ett bud hade lämnat till mamma. Det här fanns inuti:
[attachment=18249:present.jpg]

Mamma blev alldeles rörd och fällde några tårar. Sen skrev hon ihop några rader som hon ville att jag skulle lägga ut här till er:

"Tack alla odla-vänner!
Tack snälla ni för alla krya-på-dig-hälsningar, godis och blomstercheckar! smiley_small_hug.gif
Ni ska veta att er omtanke värmer och det känns lättare att stå ut med att vara bunden till sängen. Jag hoppas slippa dränage-slangen nån gång i nästa vecka, håll tummarna... Och innan ni vet ordet av så är jag här igen. Jag saknar er alla, det är tufft att vara utan datorn...
Jättemycket TACK! och kram på er alla goa odlaiter!
Hälsningar Betty"

Mamma har pratat om att skaffa ett äppelträd på framsidan, så nu sa hon att det skulle bli ett odla-träd som påminde henne om alla hennes forumvänner... smile.gif
(Medan hon satt och mumsade godis sedan, så nämde hon att bilar och dajm är två favoriter, så det här blev riktigt lyckat!)

Aqvakul
tummenupp.gif
aanderss
bravo.gif
Krolliljan
Håller tummarna. yes.gif
Lady Hamilton
bravo.gif vad roligt att läsa Blir så glad
Gillan
Klart vi håller tummarna för att du ska slippa slangen Betty tummenupp.gif . Kanske att vi skulle ha salat till en laptop istället giggle.gif . Och vilken tur att det var just Dajm och bilar du fick. Hoppas du blir frisk snart kompiskram.gif
Alba
Så roligt att höra från dig Betty......via Jejja.

Håller nu tummarna för att det ska gå bra med slangen.
pejori
Hoppas du snart är hemma igen och vid full vigör. smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Krya på dig och passa på att bli lite ompysslad under tiden.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif min vän. kompiskram.gif

edit : glömde vigören giggle.gif
Netha
Så kul att höra från dig Betty smile.gif

Dajm tillhör också mina favoriter ... idag köpte dotter Dajmrulle
till mig (som Center .. men med Dajmsmak)

Håller tummar å tår för att du ska slippa dränaget och komma hem så fort som möjligt. smiley_small_hug.gif
Monaxe
Håller tummarna att du snart är befriad från din slang och kan komma upp, och sedan snart hem! rose.gif
Wilmer
Så kul med ett Odla träd!! Hoppas det blir riktigt goda frukter tummenupp.gif

Håller tummarna för att slangen försvinner snart.

Kicki
Helen i Piteå Zon 5
Håller tummarna för dig Betty och jag hoppas vi ses snart på någon trädgårdsvandring tummenupp.gif Kramar till dig från mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon