Full version: Tack Netha!
Irene_L
Jag prenumererar redan på Allers trädgård och tyckte det var så trist att vi som redan gör det skulle missa erbjudandet om klematisen. Då skrev Netha att jag skulle maila dom och berätta att jag som prenumerant inte vill ha ytterligare en prenumerantion av Allers trädgård men att jag tacksamt tar emot en klematis "Piilu". Jag fick svar från Allers att dom skulle beställa en till mig och idag kom den....en jättefin planta som redan har knopp. Så glad jag blev!!
thanks.gif Netha!! Det var ett toppentips!! kompiskram.gif
Wilmer
Men jösses, det var gulligt av dem!! Begreppet "Service minded" på ett konkret sätt. rose.gif
Netha
CITAT (Irene_L @ 16-05-2008, 12:49) *
Jag prenumererar redan på Allers trädgård och tyckte det var så trist att vi som redan gör det skulle missa erbjudandet om klematisen. Då skrev Netha att jag skulle maila dom och berätta att jag som prenumerant inte vill ha ytterligare en prenumerantion av Allers trädgård men att jag tacksamt tar emot en klematis "Piilu". Jag fick svar från Allers att dom skulle beställa en till mig och idag kom den....en jättefin planta som redan har knopp. Så glad jag blev!!
thanks.gif Netha!! Det var ett toppentips!! kompiskram.gif

tummenupp.gif kompiskram.gif

Gör så med alla prenumerationer ni har...
jag lovar att ingen vågar låta bli att ge er premie som nya prenumeranter lovas.smile.gif

PS. Titti ... jag vinkade till dig igår när jag åkte förbi ... men det kanske du inte såg.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon