Full version: Lilla Birka
aanderss
vi är nyfikna
Alba
Jaaa.......det vore kul att höra.

Jag har bara varit i Helsingborg......förutom snabb genomresa i övriga Skåne, så det skulle vara kule att få en reseguide.
Lilla Birka
Tack aanderss för tipset med Rönneberga! Vi åkte faktiskt dit och såg ju ända till Danmark förutom bron och milsvid utsikt åt flera håll. Den som är tillräckligt nyfiken kan pm:a mig och få tips om resedagboksanteckningar som jag ännu inte lagt ut men kommer att göra endera dagen. Och aanderss jag åkte genom Svalöv en gång till och såg den lilla, lilla rondellen! Att skriva alllt om resan här blir för mycket eftersom jag tänker skriva i resedagboken..........och där lägger jag ju in bilder också!
aanderss
du kunde ju säga att du skulle till kyrkan som ligger 500 meter i från där jag bor crazy.gif nono.gif
Lilla Birka
CITAT (aanderss @ 20-05-2008, 22:31) *
du kunde ju säga att du skulle till kyrkan som ligger 500 meter i från där jag bor crazy.gif nono.gif

Det sa jag faktiskt!
Biggan_
CITAT (Lilla Birka @ 17-05-2008, 22:33) *
Tack aanderss för tipset med Rönneberga! Vi åkte faktiskt dit och såg ju ända till Danmark förutom bron och milsvid utsikt åt flera håll. Den som är tillräckligt nyfiken kan pm:a mig och få tips om resedagboksanteckningar som jag ännu inte lagt ut men kommer att göra endera dagen. Och aanderss jag åkte genom Svalöv en gång till och såg den lilla, lilla rondellen! Att skriva alllt om resan här blir för mycket eftersom jag tänker skriva i resedagboken..........och där lägger jag ju in bilder också!

Delar du med dej av resedagboken, och var har du den i så fall? confused.gif
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 20-05-2008, 23:26) *

skicka pm till henne så får du veta de
Lilla Birka
CITAT (Biggan_ @ 20-05-2008, 23:26) *

Du får svar i ett pm!
aanderss
CITAT (Lilla Birka @ 20-05-2008, 22:51) *
Det sa jag faktiskt!

ja de sa du kanske
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon