Full version: Flora Linnea
nina L
Jag gjorde en beställning Två rosor och tre tvålar Från Flora linnea. Jag trodde att jag skulle få allt samtidigt. Det kostarju en hel del med frakt mm. Men jag fick ordern uppdelad. Jag skrev till dem och de rättade till dett på ett bra och vänligt sätt.
Jag blir så glad när man som kund inte behöver känna sig lurad mm. Tvålarna skulle ha blivit dubbelt så dyra. Men Flora Linnea justerade detta HURRAAA biggrin.gif för Flora Linnea.
Wargen
Ja, Flora Linnea är trevliga att ha att göra med. De till o med var inne och kollade på min hemsida fast jag bara beställde roskatalogen. Kul med folk som bryr sig om sina kunder. wub.gif
Kajsa
Det låter bra när man nu beställt rosor i höst för första gången. rolleyes.gif
Adri-Anne
Har också bara positiva erfarenheter av Flora linnea.
estet
Hm, det där lät intressant. Har ni någon webbadr. till detta trevliga företag? tongue.gif
Adri-Anne
info@floralinnea.com
Monica J
Hej!
Har hittat en webbutik som heter Hortogreen som jag tänkte beställa ifrån. Någon som har erfarenhet av dem? Är de bra eller dåliga?

Mvh
Monica
Mariann
Jag har handlat på Hortogreen flera gånger och nästan allt jag har fått är bra. Det som inte var bra ( en malva) klarade sig inte och jag fick genast en ny smile.gif BRA!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon