KarinSKARA

Vi har fått en Drake i Marum

När jag gick ut i trädgården i morse, så hade jag fått fint besök.
Draken Lennarth har landat vid fontänen.

Men han fryser något gruveligt.
Det var minusgrader i natt, så jag förstår att han sökte skydd under Lönnen.
Inga köttbullar i världen kunde locka fram honom.

Chamomille
Nämen... w00t.gif Va fin!
Gillan
Grattis till ett förnämligt besök Karin! Du får se till att ge honom lite värme så han inte blir bortskrämd. Våran Arfvidd verkar trivas bra här hos oss så han har bestämt sig för att stanna säger han. Fast han får lite extra mossa omkring sig när det är så här kallt.

edit:stavfel så klart
MariaS
Arthyrr smög in på glasverandan inatt. Nu liger han och kikar på glasbordet istället.
Wilmer
kiss.gif Puss på draken, den han är lika fin som sina bröder o systrar!
Monaxe
Hmm, Eskill är nog lite mer frusen än sina syskon, har inte kunnat lura ut honom ännu.

Han tycker inte heller att någon av platserna jag erbjudit honom passar honom så bra...maken till kinkig drake, men jag får väl vara glad så länge han inte flyger iväg till en bättre trädgård.

Köttbullar går det åt i mängder...

Bädda med mossa var en bra ide, ska fråga honom om han kan tänka sej att masa sej ut om han får lite mossa att ligga på och svepa in sej i...

Han får väl ta med sej köttbullarna, så han inte rymmer...
dicentra
Hej Karin!

Lennarth verkar ha det jätte bra med så mycket vackra växer omkring sig,lönnarna är väldigt fina! bravo.gif

Jag vågar inte visa min drake Tithan bilden för då rymmer han nog till dig,för han får bara ligga på en vanlig platt sten! flirting.gif .Sedan är det nog ganska länge sedan han fick några älgköttbullar,tycker faktiskt att han kan äta lite liljebaggar nu o hjälpa sin matte!!

Ni har också haft frost inatt förstår jag,här såg trädgården ut som om det var spöken överallt av all fiberduk!
Vår hund som är 13 år o ser dåligt hade mycket svårt att förstå vad det var för vita varelser i trädgården i går kväll! giggle.gif

MVH Marie-Louise
KarinSKARA
Ja visst är det härligt med alla underbara drakar från Linda Lundas duktiga händer.

Det är ju en stor syskonskara nu.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon