essla

*Suckelisuck" så ska lilla jag som fattar noll vara duktig och göra ett "Album",
naturligtvis ska det krångla... jag gör ju inte rätt..... min bilder är "för stora" *grr*
fick hjälp en gång att spara dem i Paint, tror jag... men kommer ju int ihåg hur det var =(
Finns det ngn ängel som vill och kan hjälpa mig?!
essla
*Hihi* Fixat!
Känner mig mer än normalt stolt och mallig... *asg*
Hurra!
Elisabeth P
Du är inne på rätt väg.
högerklicka och öppna med paint
klicka på bild
och sedan ändra storlek.
glöm ej att spara det nya formatet
*Stintan*
Kolla här inne det finns flera trådar med ganska utförliga svar om du ska gå tillväga. Lycka till!
embees
CITAT (essla @ 23-05-2008, 13:16) *
*Suckelisuck" så ska lilla jag som fattar noll vara duktig och göra ett "Album",
naturligtvis ska det krångla... jag gör ju inte rätt..... min bilder är "för stora" *grr*
fick hjälp en gång att spara dem i Paint, tror jag... men kommer ju int ihåg hur det var =(
Finns det ngn ängel som vill och kan hjälpa mig?!

Jag använder mig av programmet Adobe Photoshop Starter Edition 3.2 http://www.adobe.com/se/products/photoshopalbum/starter.html

Mycket enkelt bara att följa instruktionerna. T ex så kan man markera bilder som man vill "dela med sig" och skicka med mejl. (Jag brukar skicka till mig själv och sedan spara dessa bilder som konverterade) Då förminskas bilderna och dessa förminskningar är lagom stora att lägga ut på Odla.nu
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon