Full version: Kattgodisförslag
Mollis
Mina katter ÄLSKAR honungs/Glalia/cantaloupe-melon, men vanlig vattenmelon går ner också giggle.gif Det tycker dom nästan är bättre än nyfångad kokt filéad abborre! Nu är melonerna söta och goda så dom mår riktigt bra..
Chivvie
Ja tänk vad de kan få för sig att äta.

Hade en kompis som aldrig kunde ha kiwi framme, hennes perser stal dem!!

Hade själv en katt som alltid kom störtande så fort jag skar i en gurka. Han skulle absolut ha en skiva. En och sedan var det bra.
Myosotis
Jag känner en katt som älskar tomatsås! Han slickar av den från burkfisk och lämnar själva fisken.
ingrids
Brukar erbjuda kisse sånt han antagligrn inte äter, har en teori att min mat blir mindre intressant efterhand, men det kan ju för all del vara feltänkt. T.ex. åt han just mango ...
Mollis
CITAT (ingrids @ 25-05-2008, 17:57) *
Brukar erbjuda kisse sånt han antagligrn inte äter, har en teori att min mat blir mindre intressant efterhand, men det kan ju för all del vara feltänkt. T.ex. åt han just mango ...

Ja dom är roliga:-) Min ena katt är väldigt förtjust i Brieost också.....
Rosmarin
Jag har haft en katt som älskade skånsk spättekaka. Vi fick en i present på någon högtidsdag och kakan låg upprepade gånger nedvält på golvet... innan vi förstod hur detta hade gått till så var det ett mysterium... g.gif

En annan som var alldeles galen i gurka, precis som Chivvie skriver.

Min nuvarande katt älskar allt som "knaprar", t.ex potatischips, pepparkakor, benen i kyckling (som hon föredrar framför kycklingköttet!!!) m.m...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon