Elin80
Jag håller på att bli galen av att jag aldrig kommer på hur jag vill ha min trädgård. Tycker att det är jättesvårt. Jag vill så gärna hinna få gjort något eller åtminstone ha en plan för hur jag ska göra, innan bebisen kommer (om 7 veckor ungefär).

Om jag gör en ritning över hur trädgården ser ut idag med mått och väderstreck och sånt...kan någon här komplettera med blommor, uteplatser och annat trevligt då? Har testat att använda gratisprogram, men det blir aldrig bra...dessutom vet jag som sagt inte alls hur jag vill ha det. Förutom att jag gärna vill ha "rum".

/Elin
ingrids
En helt ny trädgård, det låter nästan som att du behöver en trädgårdsdesigner - någon som kan komma och titta på plats och diskutera med dig. Ett par timmars konsultation är inte så jättedyrt och kan nog ge massor med idéer, skisser och växtförslag kostar mer men det kan det kanske ändå vara värt.

Titta i gula sidorna eller hör med något lokalt trädgårdsföretag du har förtroende för.

Det har tagit mig fyra år av vel och en trädgårdskurs för att veta hur jag vill ha det, så jag vet allt om hur svårt det är att bestämma sig smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon