Kat
När jag lägger upp nya bilder i mina album, så hamnar dessa bilder direkt under "fem senast uppladdade", så långt verkar det fungera. Men under sorteringen på medlemsalbum, så finns inte mina album med. Oavsett sortering (medlemsnamn undantaget) så dyker personer som uppdaterat både tidigare och senare än mig upp. Jag kan alltså avgöra var mina album BORDE dyka upp, men där finns de inte.
Alla mina allbum har statusen "allmänna", det har jag kollat.

Det är väl inte hela världen, men lägger man tid på att lägga upp bilderna här så vill man ju ändå att de ska synas...

Är det helt enkelt så att det endast är nyast SKAPADE album som finns med i listan, inte nyast UPPDATERADE (varför finns inte det med i sådant fall? Det är ju det som folk nyss lagt in man vill se om man varit här ett tag.)?
Alba
Äsh.....tog bort mitt inlägg......för att inte göra det ännu otydligare. Jag tror att jag missförstår dig.

Någon annan kanske kan hjälpa dig hoppas jag.

Kat
Jag har säkert skrivit luddigt.

När jag kikat lite mer, så TROR jag att det är så att endast de som skapat nya album syns i böjan av listan om man sorterar dem efter datum. De som lagt ut nya bilder i gamla album (exempelvis i ett som heter '2008' eller 'mina rosor') istället för att skapa ett nytt (exempelvis 'bilder tagna imorse') syns inte i listan.
Jag tycker det är lite synd, eftersom jag gärna vilka som nyligen lagt in nya bilder.
(och så vill jag att mina egna ska synas också, förstås innocent.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon